אינסטגרם מחזירה את הפיד הכרונולוגי ומוסיפה 2 אפשרויות תצוגה חדשות

בחירת מועדפים או עוקבים באינסטגרם (מקור מטא) בחירת מועדפים או עוקבים באינסטגרם (מקור מטא)

אינסטגרם (Instagram) עושה שינוי משמעותי בחווית השימוש ברשת החברתית הפופולרית ומוסיפה שני מצבי תצוגה יעודיים לפיד, בהם תצוגה של פוסטים רק מחשבונות אחריהם עוקבים ותצוגה נוספת של פיד רק ממשתמשים שסומנו כמועדפים, שניהם עם סדר כרונולוגי, זאת בהשוואה לפיד הקיים המבוסס על אלגוריתם החברה.

כפי שנחשף בהדלפה עוד בחודש נובמבר האחרון, אינסטגרם מוסיפה אפשרויות שליטה חדשות על הפיד. בעמוד הבית באינסטגרם ניתן לראות כעת את הפיד הרגיל המבוסס על האלגוריתם של החברה, שיקרא מעכשיו “בית” (Home), כשהוא משלב בין פוסטים מחשבונות אחריהם עוקבים ופוסטים שמומלצים על ידי אינטסגרם עצמה.

לחיצה על לוגו החברה באפליקציה תאפשר לעבור לאחד משני מצבי פיד חדשים שיוצגו בסדר כרונולוגי:

  • עוקבים (Following) – פיד שיציג רק את הפוסטים מכלל החשבונות אחריהם עוקבים.
  • מועדפים (Favorites) – פיד שיציג רק פוסטים מחשבונות שנבחרו (עד 50) מכלל החשבונות אחריהם עוקבים, כאשר האלגוריתם של אינסטגרם יתעדף אותם גם בתצוגת הבית הרגילה.
בחירת מועדפים או עוקבים באינסטגרם (מקור אינסטגרם)
בחירת מועדפים או עוקבים באינסטגרם (מקור אינסטגרם)

עושה רושם כי השינוי החדש לא מגיע רק לטובת המשתמשים, כאשר החברה הצהירה בנוסף כי (בתרגום חופשי לעברית): “עם הזמן, נוסיף עוד המלצות לפיד שלך על סמך תחומי העניין שלך“, מה שאפשר לתרגם לכך כי פיד הבית החדש מבוסס האלגוריתם של אינסטגרם יתחיל להציג יותר ויותר תוכן ממומן. מחיר קטן לשלם בעבור האפשרות להתעלם מהאלגוריתם ולהימנע מהצגת פוסטים לא רלוונטיים, שמגיעה עם תצוגות העוקבים והמועדפים החדשות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים