טיקטוק בוחנת פיצ’ר להצגת היסטוריית צפיה בסרטונים באפליקציה

אפליקציית TikTok (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית TikTok (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

טיקטוק (TikTok), הרשת החברתית המאפשרת למשתמשיה להעלות סרטונים קצרים, בוחנת פיצ’ר חדש שיאפשר לצפות בהיסטוריה של הסרטונים שנצפו באפליקציה, על מנת לאפשר להם למצוא סרטונים אותם הם פספסו בטעות או כאלה שהם רוצים לראות שוב.

אחרי שרק בתחילת החודש נחשף כי טיקטוק תאפשר למשתמשים שלה להעלות סרטונים ארוכים בני עד 10 דקות, נראה כי החברה מתכננת שינוי גדול נוסף בדמות פיצ’ר “צפה בהיסטוריה” (watch history) אותו היא בוחנת בימים אלו.

הפיצ’ר החדש מאפשר למשתמשים לצפות בסרטונים שהופיעו בעמוד “בשבילך” (For You), להם לא עשו להם לייק, סרטונים שנחשבו בעבור מרבית המשתמשים כ”אבודים” לאחר שהם רעננו את העמוד.

בעוד שהפיצ’ר החדש נמצא כרגע בבדיקה אצל מספר משתמשים מצומצם, מסתבר כי כבר היום ניתן לבצע פעולה דומה של צפיה בסרטונים האחרונים שנראו על ידי המשתמשים בשבוע האחרון עם מעבר לעמוד ה-Discover באפליקציה וחיפוש הסימן *, כאשר לאחר מכן יש לסמן בפילטרים של החיפוש “סרטונים שנצפו” (Watched Videos).

נכון לרגע זה פיצ’ר ה-Watch History החדש נמצא עדיין בבדיקה על ידי החברה ולא ברור האם או מתי יהיה זמין לכלל משתמשי הטיקטוק.

אפשר להתייחס לפיצ’ר החדש כפתרון לחרדת ההחמצה או FOMO (ר”ת Fear of Missing Out), אחת מהבעיות שהעולם המודרני יצר בעבור משתמשים רבים, כאשר במקרה זה ההחמצה היא אותו סרטון שהלך לאיבוד כאשר בוצע רענון לעמוד הראשי בטיקטוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים