המסעדה בסכנת סגירה בטריילר המלא ל”הבורגרים של בוב – הסרט”

הבורגרים של בוב – הסרט (תמונה: פורום פילם)

אחרי שחשפו טיזר קצרצר בינואר, אולפני פוקס המאה ה-20 שיחררו את הטריילר המלא ל“הבורגרים של בוב – הסרט” (The Bob’s Burgers Movie) שיביא את משפחת בלצ’ר הטלוויזיונית למסך הגדול.

בדומה לעלילות הסדרה, גם בסרט המטרה העיקרית של המשפחה היא לשמור כי המסעדה שלהם מצליחה מספיק כדי להמשיך לשרוד. הפעם העסק עומד בסכנה עקב בולען עצום שנפער ממש מול הכניסה ומונע מהלקוחות להיכנס.

הטריילר נפתח בבוב, הדואג אפילו יותר מבדרך כלל, כאשר מתבהר לו שנותרו לו רק שבעה ימים לשלם חוב שצבר. הדאגות מתעצמות כאשר הבולען נפער והסיכוי להרוויח מספיק כסף במהלך הקיץ עם מסעדה שחסומה לסועדים הולך ונעלם. בזמן שבוב ולינדה מנסים למצוא פתרון, הילדים טינה, ג’ין ולואיז יוצאים למסע מסוכן ופנטסטי להציל את המצב בעצמם ותוך כדי נתקלים בסודות המסתוריים של עיר הנמל.

גם בטריילר החדש אין שום זכר לעובדה שמדובר במיוזיקל, ונשאר לחכות ולראות כמה מוסיקה הוא באמת יכלול. ייתכן ושילוב השירים יהיה דומה יותר לצורה שבה נעשה בפרקי הסדרה הרגילים הנוהגים להציג שיר קצרצר אחד בכל פרק, ולא סרט מוזיקלי במלואו.

הסרט מגיע לאחר ש”הבורגרים של בוב” שידרה למעלה מ-200 פרקים ב-12 שנותיה באוויר. יוצר הסדרה, לורן בושרד, חתום גם על בימוי הסרט. כל שחקני הקול שלה יחזרו למסע הקולנועי, כולל כמה אורחים ביניהם זאק גליפאנקיס (“בדרך לחתונה עוצרים בוגאס”), עזיז אנסארי (“מחלקת גנים ונוף”) והבמאי דיוויד וויין (“קיץ אמריקני חם ורטוב”).

“הבורגרים של בוב – הסרט” יינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-2 ביוני, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים