נטפליקס משיקה תפריטי קטגוריות חדשים בתפריט הטלוויזיה

קטגוריות בנטפליקס (צילום: רונן מנדזיצקי) קטגוריות בנטפליקס (צילום: רונן מנדזיצקי)

נטפליקס מרעננת את תפריט הטלוויזיה שלה עם מרכז קטגוריות חדש שיותאם ספציפית להרגלי הצפייה שלנו. בתפריט החדש שזמין כבר עכשיו נוכל לראות באילו ז’אנרים צפינו יותר מכל וכן לבחור מבין עשרות קטגוריות נוספות שעלולות לעניין אותנו.

עד כה תפריט הקטגוריות של נטפליקס היה יחסית קבוע והציג ז’אנרים פופולריים כגון קומדיה, דרמה, אקשן ואימה. הקטגוריות האלו עדיין קיימות כמובן, אך בתפריט החדש שנקרא “Category Hub” ניתן למצוא לא פחות מ-70 קטגוריות המותאמות לנו אישית.

הקטגוריות מתבססות על היסטוריית הצפייה שלנו והאיזור הגיאוגרפי בו אנו נמצאים. כך לדוגמא ניתן למצוא קטגוריות כמו “אנימה” ו”סיפורים שחורים” וכן כאלו המציינות חגים ומועדים גלובליים כמו יום כדור הארץ ויום האישה ומקומיים כמו פסח.

אל המרכז החדש ניתן לגשת דרך התפריט השמאלי באפליקציית הטלוויזיה, בבחירה בכפתור עליו מצוירים ריבוע משולש ועיגול. בכניסה למרכז יופיעו תחילה שלוש הקטגוריות הנצפות ביותר שלנו. אחריהן יופיעו שלל קטגוריות אחרות מהן ניתן לבחור כמו “סיפורים ים-תיכוניים” ו”סדרות אירופאיות”.

המרכז זמין גם בפרופילים המוגדרים לילדים עם אופציות רלוונטיות להם כמו “תכנים על חיות” ו”צפייה משותפת עם מבוגרים”.

המרכז החדש ימשיך להתעדכן כל הזמן על פי האלגוריתם כדי להתאים לנו את הז’אנרים הרלוונטיים ביותר עבורנו. המרכז יתבסס על תכנים בהם צפינו וכן כאלו להם הצבענו בחיוב – כך שאם אתם רוצים להשפיע מהר יותר תוכלו להשתמש בכפתור הלייק הכפול שהשיקה נטפליקס לאחרונה.

נכון לעכשיו מרכז הקטגוריות זמין רק באפליקציית נטפליקס בטלוויזיה ולא במחשב או במכשירים הניידים.

הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


*חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

השוואת מפרטים