חברת Gigabyte מציגה מסך גיימינג ענק מבוסס אנדרואיד

מסך גיימינג S55U Gaming Monitor (מקור Gigabyte) מסך גיימינג S55U Gaming Monitor (מקור Gigabyte)

יצרנית המחשבים Gigabyte הכריזה על ה-S55U Gaming Monitor, מסך גיימינג מפלצתי בגודל 54.6 אינץ’ המגיע ברזולוציית 4K ובתדר רענון של 120Hz, מסך שאפשר גם לקרוא לו בקלות טלוויזיית גיימינג חכמה בשל ההחלטה של החברה לשלב בו את מערכת ההפעלה אנדרואיד ושלט אלחוטי המאפשר להשתמש בו גם ללא תלות במחשב.

טרנד מסכי הגיימינג הגדולים מאוד החל עם תוכנית ה-BFGD (ר”ת Big Format Gaming Displays) של אנבידיה עוד ב-2018, כאשר כיום ניתן למצוא מסכי מחשב המיועדים יותר לשימוש עם קונסולות, דוגמת ה-ROG Strix XG43UQ של ASUS ו-Momentum 559M1RYV של פיליפס, אליהם מצטרף כעת גם מסך ה-S55U Gaming Monitor החדש של Gigabyte.

מה מציע מסך הגיימינג של Gigabyte

המסך מגיע עם פאנל VA בגודל 54.6 אינץ’ וברזולוציית 4K ומשלב את טכנולוגיית ה-Quantum Dot לקבל איכות צבע משופרת, עם מערך של 132 אזורי תאורה נפרדים לקבלת טווח דינמי (HDR) טוב יותר.

בעבור הגיימרים, המסך מציע תדר רענון גבוה של 120Hz עם תמיכה בטכנולוגיות ה-FreeSync Premium, ALLM ו-VVR לקבלת חווית משחק חלקה יותר.

מסך גיימינג S55U Gaming Monitor (מקור Gigabyte)
מסך גיימינג S55U Gaming Monitor (מקור Gigabyte)

בעוד שהמסך לא משלב חיבור DisplayPort בדומה למסכי מחשב רגילים, החברה ציידה את ה-S55U בלא פחות מ-4 חיבורי HDMI, בהם צמד חיבורי HDMI 2.1 התומכים במהירות 48Gbps ומיועדים לשימוש עם דור קונסולות ה-PlayStation ו-Xbox האחרון.

שלא כמו מסכי הגיימינג האחרים בשוק, בהם אלו המיועדים לקונסולות גיימינג, חברת Gigabyte בחרה לשלב את מערכת ה-Android OS החכמה של גוגל במסך לצד שלט אלחוטי הכולל כפתורים יעודיים להפעלת שירותי נטפליטקס, יוטיוב ואמזון פריים, לצד כפתור יעודי לחנות אפליקציות ה-Google Play.

השלט מאפשר בנוסף לשלוט במערכת השמע של המסך הכוללת צמד רמקולי 10W מובנים.

שלט מסך ה-S55U Gaming Monitor (מקור Gigabyte)
שלט מסך ה-S55U Gaming Monitor (מקור Gigabyte)

מפרט טכני Gigabyte S55U Gaming Monitor

  • גודל תצוגה – 54.6 אינץ’.
  • פאנל – QD-VA ברזולוציית 4K UHD של 2160×3840.
  • מערכת הפעלה – אנדרואיד.
  • דיוק צבעים – sRGB 140% / DCI-P3 96%.
  • HDR עומד ב-+HDR10 ו-Dolby Vision.
  • תדר רענון – 120Hz.
  • זמן תגובה – 5ms GtG.
  • חיבורים –  HDMI 2.0×2, HDMI 2.1×2, USB 3.2 ×1, USB 2.0 ×1, רשת.
  • רמקולים – 10W ×2.

חברת Gigabyte לא מסרה צפי זמינות או מחיר למסך ה-S55U Gaming Monitor החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים