מארוול מציגה ענקית ירוקה חדשה בטריילר לסדרה “שי-האלק”

שי-האלק (תמונה: Marvel)

גיבורה חדשה מצטרפת ליקום הטלוויזיוני של מארוול בדיסני+, והפעם יש לה קשר משפחתי לאחד הנוקמים המקוריים. מארוול שיחררה את הטריילר הראשון ל“שי-האלק” (She-Hulk: Attorney at Law), קומדיה על מעלליה של בת דודו של ברוס באנר, אשר לומדת על בשרה איך זה להיות הענק הירוק.

הסדרה עוקבת אחרי עורכת הדין ג’ניפר וולטרס (טטיאנה מסלאני, “אורפן בלאק”), אשר מתבקשת על ידי הבוס שלה להצטרף לחטיבה חדשה שמתעסקת במשפטים של אנשים בעלי יכולות-על. וולטרס מתבקשת להיות התובעת בתיקים בהם מעורבים גיבורי ונבלי על, אך זהו לא בדיוק התחום שבו דמיינה את עצמה.

הטריילר נפתח עם קולה של וולטרס אשר מציגה לנו את חייה היומיומיים – עבודה תובענית, חברים טובים ומשפחה מתסכלת. המשפחה הזו היא כמובן ברוס באנר (מארק רופאלו), אשר עדיין חי את חייו כגרסה המשולבת שלו עם ההאלק אותה ראינו ב“הנוקמים: סוף המשחק”.

שי-האלק (תמונה: Marvel)
שי-האלק (תמונה: Marvel)

במעבדה שלו, באנר עורך ניסויים שמטרתם לסייע לג’סיקה להתמודד עם השינויים שהיא עוברת – אותם שינויים שהוא עצמו חווה בהפיכתו לענק הירוק. ג’סיקה אמנם רוצה רק להיות עורכת דין רגילה ואנונימית, אך נראה כי היא נחשפה בתור שי-האלק וכעת היא הסיפור המרכזי של עולם הדין.

הטריילר מתמקד גם בפן האישי של וולטרס וגרסתה המפלצתית, כאשר היא מנסה ליהנות מזמן התהילה שלה, לצאת לדיטים ולהבין כיצד לנווט בעולם כאישה בעלת יכולות על טבעיות.

מלבד באנר, פרצוף מוכר נוסף שאנו רואים בטריילר הוא של הנבל אבומיניישן (טים רות’), שעמד מול באנר בסרט “הענק הירוק” מ-2008, כשאז עוד גילם את ההאלק אדוארד נורטון. אבומיניישן נמצא כעת במאסר, בכלוב מיוחד המיועד לנבלי-על, אך הוא נראה שמח במיוחד לראות את עורכת הדין שממונה על תיקו.

את הסדרה יצרה התסריטאית ג’סיקה גאו, המוכרת מקומדיות כמו “ריק ומורטי” ו”עמק הסיליקון”. אל צוות השחקנים מצטרפים גם ג’מילה ג’מיל (“המקום הטוב”), ג’ינג’ר גונזגה (“ילדותי”), ג’וש סגרה (“החץ”), רנה אליס גולדסברי (“בנות לנצח”), וג’ון בס (“עובדי אלוהים”).

“שי-האלק” תעלה בדיסני+ ב-17 באוגוסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים