ציוצים ב-2500 מילים: טוויטר מציגה את Notes

לוגו טוויטר

טוויטר (Twitter), הרשת החברתית המוכרת בעיקר בזכות הציוצים הטקסטואליים שלה, עומדת לפרוץ את מחסום 280 התווים עם הצגת ה-Notes (“פתקים”), אפשרות כתיבה חדשה בפלטפורמה שנמצאת כרגע בבדיקות ותאפשר למשתמשים לכתוב ציוצים ארוכים במיוחד של עד 2500 מילים, עם אפשרויות עריכה מתקדמות בהרבה למה שהיה זמין עד היום.

הפלטפורמה של טוויטר ידועה במיוחד בזכות מגבלת אורך הטקסט שלה בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות. עם זאת, משתמשים רבים אינם מסתפקים ב-280 התווים הרגילים הזמינים להם בטוויטר, ולכן לא נדיר למצוא “ציוצים בהמשכים” בטוויטר של משתמשים שנאלצו לפצל הודעה ארוכה למספר ציוצים נפרדים, דבר אותו ה-Notes החדש אמור לפתור, פיצ’ר שנחשף עוד קודם לכן כ-Twitter Articles.

לפי ההדגמה הרשמית של פיצ’ר הפתקים החדש, ניתן לראות כי למעשה מדובר על ממשק נפרד בטוויטר שמאפשר למשתמשים לכתוב “פתקים” ארוכים של עד 2500 מילים ולא תווים, עם אפשרות להוספת תמונות, קישורים ואפילו ציוצים אחרים כחלק מהפתק.

https://twitter.com/TwitterWrite/status/1539640956915290112

החלק היותר מעניין באפשרות החדשה היא העובדה כי הפיצ’ר איננו משנה בפועל את מגבלת התווים הרגילה של טוויטר, אלא יוצר קישור חיצוני מציוץ רגיל וקצר יותר אל ה”פתק” הארוך יותר אותו כתב המשתמש.

האפשרות ליצור מסמכי טקסט ארוכים יותר תאפשר לטוויטר להתחרות בפלטפורמות טקסטואליות אחרות שצברו פופולריות בשנים האחרונות, המוכרת בהן היא Medium.

פיצ’ר ה-Notes החדש של טוויטר נמצא כרגע בבדיקה למשך החודשיים הקרובים עם קומץ משתמשים בארה”ב, קנדה, גאנה ובריטניה שיוכלו לכתוב Notes בגודל מלא וללא צפי לזמינות בעבור כלל המשתמשים נכון לרגע זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים