טוויטר עובדת על Twitter Articles, אפשרות לפרסום “כתבות” ארוכות במקום ציוצים קצרים

לוגו טוויטר

טוויטר (Twitter) מוכרת בעיקר בזכות הציוצים הטקסטואליים בפלטפורמה המוגבלים ל-280 תווים, אך הדלפה חדשה מצביעה על כך כי החברה עובדת על הרחבה למגבלת התווים בדמות ה-Twitter Articles או “כתבות טוויטר”, פתרון שצפוי לאפשר פרסום ציוצים ארוכים יותר.

טוויטר התפתחה מזמן מעבר ליכולת פרסום ציוצי טקסט בסיסיים בלבד ומציעה כיום מגוון פיצ’רים רחב, הכולל את שירות המנויים בתשלום Twitter Blue, חדרי צ’אט קוליים בשם Twitter Spaces, בחינה של הוספת מודל חנות לפלטפורמה ועוד. בבסיס שלה היא עדיין פלטפורמה טקסטואלית בעיקר, כאשר יש לא מעט חוסרים למגבלת התווים הקיימת שלה.

למרות שרוב האנשים בטוויטר מסתפקים ב-280 תווים, לא נדיר למצוא היום שרשורים ארוכים של ציוצים המהווים הודעה אחת שמפורקת למספר חלקים, טריק שימושי אך לא נוח בעבור המשתמש הממוצע. עכשיו עם זאת, נראה כי טוויטר צפויה לשנות את צורת הפרסום הזו לטקסטים ארוכים עם האפשרות ל”כתבות טוויטר”, פיצ’ר חדש שנמצא בפיתוח ונחשף על ידי המדליפה Jane Manchun Wong. בעוד שאין מידע נוסף על הפיצ’ר החדש מעבר לשם שלו, העובדה כי מדובר על כתבה מצביעה על אפשרות לטקסט ארוך הרבה מעבר למגבלת ה-280 תווים שקיימת היום.

כמו בכל פיצ’ר חדש שנמצא בפיתוח או מופיע בהדלפה, קשה לדעת האם ומתי טוויטר אכן תשיק את פיצ’ר “כתבות הטוויטר” ומה הוא יטמון בתוכו בסופו של דבר.

במקום לראות שרשור ציוצים עם מספור של 1 מ-X, היכולת לפרסם כתבה ארוכה צפוי לתת מענה ללא מעט משתמשים, כאשר השאלה הגדולה ביותר היא האם טוויטר תוכל לבצע זאת בצורה שלא תפגע בפיצ’ר המרכזי שלה, שכן מגבלת ה-280 תווים הופכת את הציוצים שמפורסמים בה לפתרון נוח לקריאה מהירה וקצרה במקום פוסטים ארוכים הקיימים ברשתות חברתיות אחרות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים