חדרי הצ'אט הקוליים Twitter Spaces זמינים כעת לכלל משתמשי טוויטר (כמעט)

הרשת החברתית טוויטר השיקה רשמית את Twitter Spaces, הפתרון היעודי החדש של החברה לתחום חדרי הצ'אטים הקוליים. השירות החדש יהיה זמין כמעט לכל משתמשי טוויטר, כאשר ההגבלה היחידה היא שרק בעלי 600 עוקבים ומעלה יוכלו לפתוח חדר צ'אט קולי, המגיע בגרסה הסופית עם מגוון פיצ'רים חדשים שלא היו זמינים במהלך הבדיקות של החברה, בהם אפשרות לקיום אירועים בתשלום.

שיגעון חדרי הצ'אטים הקוליים לא הולך להיעלם בזמן הקרוב. הטרנד הפופולרי החל עם אפליקציית קלאבהאוס (Clubhouse), אך הפך להיות זמין גם במגוון רשתות מדיה חברתיות אחרות, בהן רדיט, פייסבוק ודיסקורד, שהציגו פתרונות משלהן בחודש האחרון. הפעם הגיע תורה של טוויטר וה-Twitter Spaces, המגיע באיחור קל לעומת הלו"ז המקורי שדיבר על השקה בחודש אפריל.

בעוד ש-Twitter Spaces דומה באופן כללי לשאר שירותי חדרי הצ'אט הקוליים הקיימים כיום, עם אפשרויות לתזמון חדרי צ'אטים, אפשרות של מנהלי חדרי הצ'אטים להוסיף משתמשים ש"מרימים יד" לבמה הוירטואלית ולהצטרף לשיחה עצמה. אך בנוסף לפיצ'רים הרגילים, החברה הוסיפה כמה פתרונות יעודיים למשתמשי טוויטר, בהם האפשרות לשלב ציוצים לחדרי הצ'אט ואפשרויות ניהול מתקדמות למנהלי חדר הצ'אט.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עושים כסף מהצ'אט הקולי

 

הפיצ'ר החדש והבולט ביותר מגיע בדמות ה-Ticketed Spaces, הדרך החדשה של טוויטר לאפשר למשתמשים להרוויח כסף (ולגזור בדרך קופון לעצמם) על חדרי צ'אט קוליים אותם הם יפתחו, כאשר הם יוכלו "למכור כרטיסים" לאירוע מתוכנן אותו הם מתכננים להעלות בצורה דומה למופעי מוזיקה, סטנדאפ, הרצאות וכו'. הפיצ'ר יתחיל להיות זמין בצורה מוגבלת בחודשים הקרובים ולא יהיה זמין בשלב הראשון לכלל המשתמשים.

אפשרות ה-Ticketed Spaces (מקור טוויטר)

טוויטר וה-Twitter Spaces נכנסים לשוק רווי יחסית של פתרונות חדרי צ'אטים קוליים, המגיעים מכל פלטפורמה חברתית כמעט. משיגעון שהחל עם קלאבהאוס, שהובילה את התחום ונמצאת כיום מאחור הודות לחוסר תמיכתה בפלטפורמות אחרות מלבד iOS. עם זאת, אי אפשר להתעלם מהפופולריות של טוויטר ברחבי העולם, דבר שיכול לרמוז על הצלחה גדולה בעתיד עבור ה-Spaces החדש.

השוואת מפרטים