החלופה של טוויטר לקלאבהאוס תושק באפריל תחת השם Twitter Spaces

Twitter Spaces (מקור טוויטר)

טוויטר (Twitter), הרשת החברתית המוכרת, מקדמת את Twitter Spaces, הגרסה של החברה לאפליקציית הצ’אטים הקוליים קלאבהאוס (Clubhouse) שצפויה להפוך להיות זמינה עבור כלל משתמשי האנדרואיד ו-iOS בחודש אפריל הקרוב.

בעוד שטרנד הצ’אטים הקוליים החל את דרכו ותפס תאוצה משמעותית בזכות אפליקציית הקלאבהאוס, הרשתות החברתיות הקיימות בשוק אינן מתכננות להעניק לה שליטה בתחום, כאשר טוויטר וחברות נוספות עובדות על גרסאות משלהן בעבור התחום החברתי החדש שנוצר. בעוד שה-Twitter Spaces, הפתרון של טוויטר לצ’אטים קוליים צפוי להגיע בחודש אפריל הקרוב, אנו יודעים כבר כי פייסבוק עובדת על חלופה משלה לקלאבהאוס שתגיע כחלק מרשת האינטסגרם (Instagram) החברתית.

למרות שה-Twitter Spaces של טוויטר עדיין אינה זמינה למשתמשים, החברה עדכנה את אפליקציית הטוויטר למערכת ההפעלה iOS והוסיפה בתיאור כי היא “מציגה את פתרון ה-Spaces החדש” (בתרגום חופשי לעברית). למעשה, מדובר על תמיכה בלבד ב-Spaces בשלב הנוכחי, כאשר רק החברה עצמה יכולה כרגע ליצור Spaces קוליים  עד להשקה הרשמית והמלאה הצפויה להגיע בחודש הבא.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

פלפורמת ה-Twitter Spaces של טוויטר צפויה להפוך לפתוחה וזמינה לכלל המשתמשים במהלך חודש אפריל הקרוב.

קלאבהאוס הצליחה להפוך בזמן קצר לתופעה של ממש, אך זה לא מונע מהרשתות החברתיות הוותיקות יותר לקחת את הרעיון של החברה ולהטמיע אותו בפלטפורמות שלהן, על מנת שלא לאבד משתמשים לטובת קלאבהאוס, שנכון לרגע זה עדיין איננה זמינה למשתמשי אנדרואיד, אלא על גבי פלטפורמת iOS בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים