הוכרזה: Xiaomi Mi Band 7 Pro – רצועת כושר חדשה עם מסך ענק

רצועת Mi Band 7 Pro (מקור שיאומי)

שיאומי (Xiaomi) הכריזה היום (ב’ 4.7) על ה-Mi Band 7 Pro, רצועת הכושר החדשה ביותר בסדרת רצועות ה-Mi Band של החברה, המגיעה בעיצוב חדש ומלבני יותר המשלב גוף מתכתי ומסך AMOLED בגודל של 1.64 אינץ’, כאשר היא תציע מעקב אחרי למעלה מ-100 פעילויות ספורט שונות, רכיב GPS מובנה וזמן סוללה של עד 12 ימים.

רצועת ה-Mi Band 7 Pro הוכרזה כחלק מאירוע ההשקה על מכשיר ה-Xiaomi 12S Ultra החדש של החברה, כדגם ה-Pro הראשון בסדרה המגיע עם מפרט טכני משודרג ומסך גדול עוד יותר מדגם ה-Mi Band 7 האחרון שלה.

בניגוד להשערה הקודמת כי מדובר בגרסת פרימיום לרצועת ה-Redmi Smart Band Pro הקודמת של החברה, רצועת ה-Mi Band 7 Pro החדשה מגיעה עם גוף מתכתי ומסך AMOLED גדול עוד יותר של 1.64 אינץ’ ברזולוציית 456×280.

רצועת Mi Band 7 Pro (מקור שיאומי)
רצועת Mi Band 7 Pro (מקור שיאומי)

הרצועה החדשה מגיעה עם תמיכה במעקב אחר 117 סוגי פעילויות ספורט שונות, בהן 14 פעילויות ספורט מקצועיות, ועמידות למים בעומק של 50 מטר (5ATM), כאשר לראשונה בסדרת ה-Mi Band, הדגם החדש יגיע עם רכיב GPS מובנה המאפשר לעקוב אחרי פעילויות הספורט השונות.

בנוסף, הרצועה החדשה תגיע עם סט הפיצ’רים הסטנדרטי של רצועות ושעוני כושר חכמים כיום, הכולל מעקב אחר דופק, שינה, רווית חמצן בדם, התראות מהמכשיר הסלולרי ויכולת תשלום (בסין) באמצעות רכיב NFC מובנה.

ה-Mi Band 7 Pro תגיע בעובי של 11 מ”מ ובמשקל של 20.5 גרם, כאשר היא משלבת סוללת 180mAh שתספיק לפי החברה לעד 12 ימים בשימוש רגיל ועד 6 ימים בשימוש כבד, עם תמיכה בטעינה מהירה המספקת 8 שעות של מעקב אחר שינה בטעינה של 5 דקות בלבד.

רצועת ה-Mi Band 7 Pro החדשה של שיאומי זמינה בהזמנה מוקדמת בסין, כאשר מחירה יעמוד על 399 יואן (כ~209 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים