רצועת הכושר Xiaomi Mi Band 7 מגיעה לישראל במחיר 249 ש”ח

רצועת הכושר Mi Band 7 (באדיבות Xiaomi) רצועת הכושר Mi Band 7 (באדיבות Xiaomi)

חברת שיאומי, דרך היבואן הרשמי המילטון, משיקה היום (ה’, 14.7) את רצועת הכושר Mi Band 7, אשר מציעה מסך OLED גדול מבעבר, עמידות במים, תמיכה בניטור כמות גדולה של פעילויות ספורט, חיי סוללה שמגיעים עד ל-14 ימים ומחיר של 249 ש”ח, עם אחריות לשנה מטעם היבואן הרשמי.

רצועת הכושר Mi Band 7 של שיאומי מעדכנת את המפרט אותו ראינו בדגם ה-Mi Band 6 מ-2021 (לחצו כאן לסקירה). ברצועה החדשה ניתן למצוא מסך AMOLED גדול יותר של 1.62 אינץ’ ברזולוציה של 192×490 וצפיפות של 326 פיקסלים לאינץ’.

בשיאומי מציינים כי המסך החדש משפר את שטח התצוגה ב-25% מול הדור הקודם של הרצועה, שהגיע עם מסך בגודל 1.56 אינץ’. בנוסף, מציע המסך ברצועה החדשה בהירות מירבית של 500nits עם 100 רמות שונות של בהירות ותמיכה בתצוגה הפועלת תמיד.

רצועת Mi Band 7 (מקור שיאומי)
רצועת Mi Band 7 (מקור שיאומי)

פרט לעדכון בצד המסך, רצועת הכושר Mi Band 7 מציעה אפשרות מעקב אחר 110 סוגי פעילות ספורט, פי 4 מהדור הקודם, עם 4 פעילויות ספורט מקצועיות, זיהוי אוטומטי של פעילויות ספורט ופעילויות מים בזכות עמידה בתקן ה-5ATM להגנה מפני מים.

לצד זאת מוסיפה החברה גם אפשרויות נוספות, בהן מעקב דופק, רווית חמצן בדם (SpO2), שינה ועוד, ותמיכה בקישוריות Bluetooth 5.2 BLE. הצמיד תומך במגוון שפות: אנגלית, גרמנית, איטלקית, צרפתית, ספרדית, רוסית וסינית – רשימת שפות נוספות ובכללן עברית יעודכנו בקרוב בעדכון OTA.

הרצועה מגיעה במשקל של 13.5 גרם ומשלבת סוללה בקיבולת 180mAh, שתספק עד 14 ימים בשימוש רגיל ועד 9 ימים בשימוש כבד, עם זמן טעינה של כשעתיים דרך החיבור המגנטי בגב ה-Mi Band 7.

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישת ה-Mi Band 7


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים