הוכרז: Amazfit GTS 4 Mini – שעון חכם קטן וקל משקל

שעון Amazfit GTS 4 mini (מקור Amazfit) שעון Amazfit GTS 4 mini (מקור Amazfit)

חברת Zepp Health, הואמי (Huami) לשעבר, הכריזה על שעון ה-Amazfit GTS 4 Mini, התוספת החדשה ביותר לסדרת שעוני ה-Amazfit המוכרת של החברה, המיועד להיות הדגם הקטן והקל ביותר ביותר.

השעון משלב מסך 1.65 אינץ’ ומשקל של 19 גרם בלבד ללא הרצועה, כאשר הוא מגיע עם סט פיצ’רים רחב הכולל מעקב אחר למעלה מ-120 פעילויות כושר שונות, GPS וזמן סוללה ארוך של עד 15 יום.

Amazfit GTS 4 Mini

שעון ה-Amazfit GTS 4 Mini החדש מגיע כדגם ההמשך ל-Amazfit GTS 2 Mini, וזאת לאחר שהחברה דילגה על גרסת מיני בסדרת שעוני ה-Amazfit GTR/GTS 3, שכללה בין השאר את ה-GTR 3 אותו סקרנו בגאדג’טי.

הדגם החדש מגיע עם גוף מתכת בעיצוב מרובע הכולל מסך AMOLED גדול יותר של 1.65 אינץ’ ברזולוציית 336×384 פיקסלים, מבנה דק וקל במיוחד של 9.1 מ”מ ומשקל של 31.2 גרם עם הרצועה.

שעון Amazfit GTS 4 mini (מקור Amazfit)
שעון Amazfit GTS 4 mini (מקור Amazfit)

החברה הגדילה את כמות פעילויות הספורט מ-70+ בדור הקודם ללמעלה מ-120 בגרסת ה-GTS 4 Mini החדשה והוסיפה מעקב מיקום משופר מדויק יותר התומך ב-5 מערכות מיקום שונות ועמידות למים בעומק של עד 50 מטר (5ATM).

השעון החדש משלב את חיישן ה-BioTracker PPG 3.0 המעודכן של החברה למעקב אחר הדופק ורווית החמצן בדם (SpO2), שינה ועוד. מבחינת זמן הסוללה שלו, השעון משלב סוללה בקיבולת 270mAh המספיקה לפי החברה לעד 15 ימים בשימוש רגיל או 8 ימים בשימוש כבד ועד 21 שעות במצב GPS רציף.

שעון ה-Amazfit GTS 4 mini החדש יהיה זמין למכירה בהודו החל מה-16 ביולי במחיר של 7999 רופי (כ~348 ש”ח). את השעון יהיה ניתן להשיג ב-4 צבעים שונים, בהם: שחור (Midnight Black), ורוד (Flamingo Pink), כחול (Mint Blue) ולבן (Moonlight White).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים