הוכרז: ASUS Zenfone 9 – מכשיר דגל חזק וקומפקטי

Zenfone 9 (תמונה: ASUS) Zenfone 9 (תמונה: ASUS)

חברת אסוס (ASUS) חשפה היום (ה’, 28.7) את הדור החדש של סמארטפון הדגל הקומפקטי שלה, ה-Zenfone 9, אשר נבנה בצורה עמידה יותר עם עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP68, זכוכית Gorilla Glass Victus המגנה על המסך וציפוי לדחיית טביעות אצבעות בגבו.

על אף היותו מכשיר קומפקטי למדי, הזנפון 9 מציע את כל המאפיינים המרכיבים מכשיר דגל, עם מערכת השבבים המתקדמת ביותר מבית קוואלקום, מערך צילום כפול עם ייצוב ברמת גימבל, מסך 120 הרץ וסוללה עם תמיכה בטעינה מהירה.

עיצוב חדש וכפתור מגע חכם

ב-ASUS שמרו על גודלו של המכשיר הקומפקטי שהוצג לפני כשנה ואף הצליחו לצמצם אותו במעט (כ-2%). מדובר במכשיר בממדים של 146.5×68.1×9.1 מ”מ ובמשקל של 169 גרם, מה ששם אותו בערך בגודל של האייפון 13 או הגלקסי S22, אם כי הוא עבה יותר מהם.

הזנפון 9 זמין ב-4 צבעים: שחור, אדום, לבן וכחול, כאשר בגבו ניתן למצוא ציפוי מחוספס מעט שב-ASUS מבטיחים כי הוא דוחה טביעות אצבע, כאשר בחלק הקדמי ניתן למצוא ציפוי Gorilla Glass Victus למסך ותוספת עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP68.

בגבו של המכשיר נמצא זוג מצלמות הבולטות החוצה, אחת מהן אף בולטת יותר מהשנייה, כאשר בחלקו הקדמי ממוקמת מצלמת סלפי בתוך חור בפינה השמאלית והעליונה של התצוגה.

Zenfone 9 (תמונה: ASUS)
Zenfone 9 (תמונה: ASUS)

המכשיר מצוייד גם בזוג רמקולים הפועלים יחדיו בסטריאו ובהיבט זה לוקחת ASUS קצת ממה שראינו גם בסמארטפון הגיימינג ROG Phone 6, ומציעה רמקולים גדולים (12×16 מ”מ לרמקול התחתון ו-10×12 מ”מ לעליון) עם תמיכה ב-Dirac HD Sound.

על גבי המסגרת העליונה של המכשיר תוכלו למצוא חריץ בגודל 3.5 מ”מ לאוזניות, התומך ב-Aqstic WCD9380 של קוואלקום שיספק המרה של אודיו דיגיטלי לאנלוגי (DAC).

על גבי המסגרת הימנית משולב כפתור נעילה חדש בשם ZenTouch המאפשר לבצע פעולות נוספות כמו שליפה מהירה של וילון ההתראות, רענון של דף אינטרנט או אפליקציה, מעבר בין תכנים בזמן ניגון ועוד, כאשר כפתור זה משמש בנוסף גם לסריקת טביעות אצבע.

בנוסף, קיימת אפשרות לביצוע פעולות נוספות גם בהקשה על גב המכשיר, בהן צילום מסך בהקשה כפולה, פתיחה מהירה של המצלמה, הפנס, גוגל אסיסטנט ועוד.

Zenfone 9 (תמונה: ASUS)
Zenfone 9 (תמונה: ASUS)

Zenfone 9 – מפרט טכני

בחלקו הקדמי של מכשיר הדגל זנפון 9 ניתן למצוא מסך AMOLED של סמסונג בגודל 5.9 אינץ’, ברזולוציית +Full HD עם פריסה של 1080×2400 פיקסלים, קצב רענון של עד 120 הרץ (עם מצבי 60, 90 ו-120 הרץ ידניים ומצב אוטומטי), קצב דגימת נגיעה של 240 הרץ ובהירות מירבית של עד 1100nits.

גם בצד המסך לוקחת ASUS משהו מדגמי הגיימינג שלה ומוסיפה רמה גבוהה של תמיכה בדיוק בצבעים, עם תמיכה ב-112% מתקן DCI-P3, ב-151.9% מ-sRGB ו-Delta E<1, לכך מצטרפת תמיכה גם בתקן +HDR10 והסמכת SGS להגנה מפני אור כחול מזיק.

מתחת למכסה ממוקמת מערכת השבבים Snapdragon 8+ Gen 1, המספקת את ליבת הביצועים במהירות שעון גבוהה של עד 3.2 גיגה-הרץ. לצידה נמצא זיכרון עבודה (RAM) מהיר מסוג LPDDR5 בנפח של 8 או 16 גיגה-בייט, רכיב אחסון מסוג UFS 3.1 בנפח 128 או 256 גיגה-בייט, ללא אפשרות להרחבה, וסוללת 4,300mAh, הגדולה יותר מסוללת ה-4000mAh שהופיעה בדגם הקודם, המציעה תמיכה בטעינה מהירה בהספק מירבי של 30 וואט דרך חיבור USB-C.

המכשיר מגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 12 וממשק ZenUI 9, המציע בין היתר גם את ה-Game Genie לניהול הגדרות בזמן משחק, שזמין בדגם הגיימינג ROG Phone 6. הוא מציע תמיכה בקישוריות בלוטות’ 5.2 (כולל aptX HD/adaptive, LDAC, AAC), WiFi 6 ו-NFC, ומציע מגירה עם מקום לזוג כרטיסי נאנו-סים לתמיכה ב-5G.

Zenfone 9 (תמונה: ASUS)
Zenfone 9 (תמונה: ASUS)

מצלמות ה-Zenfone 9

את הזנפון 9 מציידת אסוס בזוג מצלמות אחוריות במערך הראשי ומצלמת סלפי הממוקמת בתוך חור בראש התצוגה.

הרכב המצלמות:

המצלמה הראשית מציעה חיישן Sony IMX766 בגודל 1/1.56 אינץ’, ברזולוציית 50 מגה-פיקסל, עם פיקסלים בגודל 2 מיקרון בחלוקת 4 פיקסלים חופפים ל-1 (Quad Bayer), עם ייצוב אופטי (OIS) מבוסס גימבל היברידי הפועל ב-6 צירים, תמיכה בזיהוי פאזה לפוקוס אוטומטי (PDAF), זום עד פי 2 ללא איבוד איכות, מפתח צמצם f/1.9 ותמיכה בהסרטת וידאו ברזולוציה מירבית של 8K ב-24 פריימים בשנייה ותמיכה בייצוב אופטי ואלקטרוני (EIS).

המצלמה המשנית מציעה חיישן Sony IMX363 בגודל 1/2.55 אינץ’ וברזולוציית 12 מגה-פיקסל, המאפשרת לבצע צילום בזווית רחבה בת 113 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.2. מצלמה זו תומכת בפוקוס אוטומטי PDAF ומציעה אפשרות לצילומי מאקרו ממרחק של 4 ס”מ, כאשר בצד הוידאו זמינה תמיכה בהסרטה עד לרזולוציית 4K ב-60 פריימים בשנייה ותמיגה בייצוב אלקטרוני.

Zenfone 9 (תמונה: ASUS)
Zenfone 9 (תמונה: ASUS)

מצלמת הסלפי הקדמית מציעה את חיישן ה-Sony IMX663, המגיע בגודל 1/2.93 אינץ’ וברזולוציית 12 מגה-פיקסל. הוא תומך ב-Dual PDAF ומציע זווית צילום של 76.5 מעלות, פיקסלים בגודל 1.2 מיקרון ותמיכה בהסרטה עד לרזולוציית 4K ב-30 פריימים בשנייה עם תמיכה בייצוב אלקטרוני.

לצד ההגדרות הטכניות של המצלמות מוסיפה ASUS גם מספר מצבים יעודיים הזמינים באפליקציית המצלמה, בהם מצב “מתקדם” (Pro Mode), שמאפשר הגדרות ידניות פרטניות לצילום תמונות והסרטת וידאו.

מחירים

את ה-Zenfone 9 תשיק ASUS באירופה במחיר של החל מ-799 אירו עבור גרסת ה-8GB RAM ו-128GB אחסון, כאשר בישראל יושק המכשיר בתחילת אוגוסט ובמחיר של החל מ-2,999 ש”ח עבור גרסת ה-8GB RAM ו-128GB אחסון וזמינות גם לגרסת 16/256GB.

להזמנה המוקדמת >> לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים