קומיק-קון 2022: ג’ון וויק חוזר בטיזר לסרט הרביעי

ג’ון וויק 4 (תמונה: Lionsgate)

לאחר שנדחה בכמעט שנה, הסרט הרביעי בסדרת “ג’ון וויק” (John Wick) הציג טיזר ראשון במהלך אירוע קומיק-קון 2022 הנערך בימים אלה בסן דייגו. בטיזר ניתן לראות את הדמות בגילומו של קיאנו ריבס חוזרת לאקשן לאחר פרישתו.

הטיזר הוצג כחלק מפאנל במאים בו נכח במאי הסרט, סטיב ויינטרוב, אשר הפתיע את הקהל עם קטע וידאו בלתי מצופה. כמו כן, הבמאי הכריז כי הסרט ייקרא בפשטות “ג’ון וויק”, בצעד דומה לסרט החמישי בסדרת “צעקה” (Scream) שויתר על המספר לחלוטין.

הטיזר בן הדקה בלבד מתחיל עם וויק אשר מרביץ לעמוד מכוסה חבלים, כאשר הוא נשאל האם הוא חשב על היכן הסיפור מסתיים? הדמות המסתורית ממשיכה לומר למתנקש לשעבר כי “אפילו הוא לא יכול להרוג את כולם”. אך משאר הטיזר, המלא בסצינות אקשן אנרגטיות, בהחלט נראה כי ג’ון וויק הולך לנסות בכל זאת.

הטריילר לוקח אותנו לסיבוב מסביב לעולם, במדינות כמו יפן, גרמניה, ירדן, צרפת וארה”ב. אנו גם רואים את שלל הנשקים בהם ישתמש וויק בסרט, ביניהם חרבות, אקדחים ואפילו נונצ’אקו.

ג'ון וויק 4 (תמונה: Lionsgate)
ג’ון וויק 4 (תמונה: Lionsgate)

מלבד קיאנו ריבס, לסרט החדש צפויים לחזור גם איאן מקשיין כוינסטון, לאנס רדיק כשרון, ולורנס פישבורן כראש ארגון הפשע, באורי קינג. שחקנים נוספים שיגיעו לסרט כוללים את ביל סקארסגארד (“זה”), קלנסי בראון (“דקסטר: דם חדש”), דוני ין (“רוג אחת”) וסקוט אדקינס (“בלתי נשכחים”).

בנוסף לכותר הרביעי בסדרה, למדנו כי סרט ספין אוף בשם “בלרינה” (Ballerina) נמצא בהפקה, בו תככב אנה דה-ארמס (“רצח כתוב היטב”) בתור מתנקשת צעירה המחפש נקמה על רצח משפחתה. את הסרט תכתוב התסריטאית זוכת האוסקר אמרלנד פנל (“צעירה מבטיחה”).

הסרט הרביעי של “ג’ון וויק” צפוי לצאת לבתי הקולנוע בארה”ב ב-24 במרץ, 2023.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים