חברת wecom תציע חבילות במחיר קבוע לכל החיים עם גלישה בארץ ובחו”ל

לוגו WECOM

חברת הסלולר wecom, לשעבר we4G, מכריזה מחדש על חבילות סלולר במחיר “קבוע לכל החיים” עם גלישה בלתי מוגבלת בארץ במחיר של החל מ-40 ש”ח בחודש וגלישה בחו”ל בהחל מ-50 ש”ח.

עם חבילות הסלולר החדשות היא מנסה לבדל את עצמה מיתר חברות הסלולר בארץ, זאת בנוסף לתמיכה ב-eSIM שתאפשר למכשירים תומכים לוותר על הצורך בסים פיזי.

חברת we4G, שהחליפה בעלות וגם את השם שלה ל-wecom, מנסה לזעזע מחדש את שוק הסלולר הישראלי עם ההצעה לחבילות סלולר במחיר קבוע לכל החיים ובעיקר בזכות האפשרות לגלישה סלולרית בחו”ל כחלק מחבילת הסלולר הרגילה של המשתמש בעלות של 10 ש”ח יותר מזו הכוללת גלישה בארץ בלבד, תחום שנחשב ליקר במיוחד בחברות הסלולר האחרות כיום בשוק.

החברה תציעה למעשה צמד חבילות הכוללות 3000 דקות שיחה ו-3000 הודעות.

  • wefun basic – חבילה בסיסית שתגיע בעלות של 39.90 ש”ח ותציע חבילת גלישה בלתי מוגבלת בארץ.
  • wefun global – חבילה שתכלול בנוסף גם גלישה בלתי מוגבלת בחו”ל.

בנוסף, שתי החבילות יהיו זמינות גם עם תמיכה בדור 5 בתוספת של 10 ש”ח, למחירים של 49.90 ו-59.50 ש”ח, בהתאמה.

חבילות ה-wefun החדשות של חברת wecom יהיו זמינות לרכישה החל מה-1 באוגוסט.

כמי שנוסע לא מעט לחו”ל, העובדה כי wecom תציע גלישה סלולרית בחו”ל בתוספת מחיר זניחה יחסית צפויה לעורר עניין לא רק אצלי, אלא גם עבור משתמשים נוספים הנוסעים לחו”ל, זאת בנוסף לתמיכה ב-eSIM, שתאפשר מעבר מהיר לחברה מחברת הסלולר הקיימת של המשתמשים.

עם זאת, ובמיוחד בנושא הגלישה בחו”ל, החברה לא מסרה עדיין את המדינות שיתמכו במסגרת החבילה ואת נפח תעבורת הנתונים בחו”ל, וזאת על אף כי היא מגדירה אותו כ”גלישה נצחית שלא נגמרת בארץ ובחו”ל”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים