שירות ה-Apple Pay מגיע לדפדנים נוספים בבטא החדשה של iOS 16

Apple Pay (תמונה: אפל)

שירות התשלומים של אפל, Apple Pay, צפוי להוסיף תמיכה בכלל דפדני דפדני האינטרנט השונים, זאת לאחר שעדכוני הבטא החדשים של מערכת ההפעלה iOS 16 מציגים תמיכה בכפתור תשלום ה-Apple Pay בדפדנים נוספים מעבר לדפדפן הספארי (Safari) של החברה, שהיה האפשרות היחידה של המשתמשים עד היום להשתמש בשירות התשלומים באופן מקוון.

שירות ה-Apple Pay של אפל הגיע לארץ רק לפני כשנה ומאפשר למשתמשים במכשירי האייפון לבצע תשלומים ללא מגע באמצעות המכשיר שלהם. השירות מציע אפשרויות נוספות, בהן היכולת לשלם באתרי אינטרנט תומכים באמצעות חשבון ה-Apple Pay שלהם ללא הצורך בהכנסת פרטי אשראי, באופן דומה לכפתור תשלום הפייפאל היעודי אותו ניתן למצוא באתרים רבים.

עם זאת, אחד החסרונות הגדולים של אפשרות התשלומים באינטרנט דרך Apple Pay הוא העובדה כי האפשרות נתמכה רק דרך דפדפן הספארי (Safari) של אפל עצמה ולא בדפדפנים מתחרים כמו כרום של גוגל, Edge של מיקרוסופט או פיירפוקס.

עכשיו נראה כי הדבר עומד להשתנות לאחר שעדכוני הבטא האחרונים למערכת ה-iOS 16 הבאה של אפל הוסיפו תמיכה בדפדנים נוספים, כאשר גרסת הבטא הרביעית הציגה תמיכה בדפדני כרום ו-Edge.

העובדה כי התמיכה החדשה של שירות התשלומים Apple Pay נוספה לגרסאות הבטא של מערכת ההפעלה iOS 16 מבטיחה למעשה כי החברה תציע את האפשרות עם השקת הגרסה החדשה לכלל המשתמשים בהמשך השנה, כאשר משתמשי גרסת הבטא יכולים ליהנות מהפיצ’ר החדש כבר היום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים