טוויטר תאפשר למשתמשים לנסות את הרשת החברתית ללא צורך בחשבון

לוגו טוויטר

טוויטר (Twitter), הרשת החברתית הפופולרית, בוחנת פיצ’ר חדש שיאפשר למשתמשים להתנסות בפלטפורמה של החברה ללא צורך בפתיחת חשבון משתמש.

התכונה החדשה תגיע תחת השם Try Twitter (“נסה את טוויטר”) ותאפשר למשתמשים שעדיין אינם מעוניים לפתוח חשבון ברשת החברתית לעקוב אחר ציוצים של משתמשים, אך לא מעבר לכך.

בזמן שהקרב המשפטי בין טוויטר לאילון מאסק רק מתחיל, נראה כי החברה החליטה כי ישנם משתמשים שרוצים להתנסות בטוויטר אך לא מעוניינים לפתוח חשבון חדש ברשת החברתית, דבר שגרם לחברה להציע את פיצ’ר הבטא החדש שנועד לתת למשתמשים “טעימה” מחווית השימוש ברשת החברתית הפופולרית המתבססת בעיקר על טקסט.

אפשר להתייחס ל-Try Twitter בתור גרסת “אולטרה לייט” של הרשת החברתית, כאשר הפיצ’ר היחיד שזמין למשתמשים שרוצים להתנסות בו הוא היכולת לעקוב אחר ציוצים של משתמשים בטוויטר. אפשרויות מתקדמות יותר כמו ציוצים מחדש, סימון לייק, הוספה למועדפים של ציוצים, וכמובן כתיבת ציוצים חדשים לא יהיו זמינים למשתמשים ב-Try Twitter.

אפשרות ה-Try Twitter להתנסות בטוויטר (מקור Jane Manchun Wong)
אפשרות ה-Try Twitter להתנסות בטוויטר (מקור Jane Manchun Wong)

פיצ’ר ה-Try Twitter החדש נמצא בשלבי בדיקות מוקדמים וזמין לקומץ משתמשים ברחבי העולם, כאשר לפי המידע הנוכחי החברה מנסה מספר וריאציות שונות בעבור ההתנסות הראשונה של משתמשים בטוויטר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים