שעון ה-Honor Watch GS 3 ואוזניות ה-Honor Earbuds 3 Pro נוחתים בישראל

שעון Honor Watch GS 3 (מקור הונור) שעון Honor Watch GS 3 (מקור הונור)

חברת הונור (Honor), לשעבר חלק מוואווי, משיקה בארץ את שעון ה-Honor Watch GS 3 החכם, המגיע עם גוף עשוי פלדת אל-חלד עם מסך AMOLED בגודל 1.46 אינץ’ ומציע מעקב אחר מעל 100 סוגי פעילויות כושר וזמן סוללה של עד שבועיים.

לצד השעון, משיקה החברה בארץ גם את ה-Honor Earbuds 3 Pro, אוזניות TWS אלחוטיות עם סינון רעשים בעוצמה של עד 46 דציבלים, המציעות עד 24 שעות שימוש.

Honor Watch GS 3

לאחר ההכרזה על תחילת הייבוא הרשמי של מוצרי הונור על ידי חברת סל נאו בחודש הקודם, אנו מקבלים צמד מוצרים נוסף שזמין כעת לרכישה בארץ.

שעון ה-Honor Watch GS 3 הוכרז במקור בתחילת 2022, כשהוא משלב מסך AMOLED עגול בגודל 1.46 אינץ’ וברזולוציית 466×466, מגיע עם גוף עשוי פלדת אל-חלד 316L בקוטר 45.9 מ”מ וזמין באחד מ-3 צבעים: שחור (Midnight Black), זהב (Classic Gold) וכחול (Ocean Blue).

שעון Honor Watch GS 3 (מקור הונור)
שעון Honor Watch GS 3 (מקור הונור)

השעון מריץ את מערכת ה-LiteOS של החברה, כאשר הוא מציע סט פי’צרים רגיל אותו אפשר למצוא בשעונים חכמים אחרים, דוגמת מעקב אחר דופק, רווית החמצן בדם, שינה ויכולת מעקב אחר יותר מ-100 פעילויות ספורט שונות עם מעקב מיקום מדוייק התומך ב-5 טכנולוגיות מיקום שונות בשני ערוצים (Dual Band) למיקום מדויק יותר.

בנוסף, מציע השעון גם עמידות למים בעומק של עד 50 מטרים (5ATM) וזמן סוללה של עד 14 ימים, לפי החברה.

Honor Earbuds 3 Pro

חובבי אוזניות ה-TWS האלחוטיות יוכלו לרכוש את אוזניות הפרימיום Honor Earbuds 3 Pro של הונור, המשתמשות בדרייבר Coaxial Dual-Driver כפול המשלב דרייבר 11 מ”מ ראשי וטוויטר PZT קרמי לקבלת איכות שמע גבוהה.

פיצ’ר פחות שגרתי שהחברה שילבה באוזניות הוא חיישן טמפרטורה אינפרה-אדום מובנה המשמש למעקב אחר חום הגוף ובריאות המשתמש.

אוזניות HONOR Earbuds 3 Pro (מקור הונור)
אוזניות HONOR Earbuds 3 Pro (מקור הונור)

אוזניות ה-Earbuds 3 Pro יציעו עד 6 שעות שימוש בטעינה בודדת ועד 24 שעות יחד עם מארז הטעינה שלהן ללא סינון רעשים, כאשר הפעלת סינון הרעשים מורידה את זמן השימוש ל-4 ו-16 שעות בהתאמה.

את האוזניות עצמן ניתן להטעין באמצעות חיבור USB-C מובנה או בטעינת Qi אלחוטית, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה המאפשרת שימוש של שעתיים בטעינה של 5 דקות בלבד.

שעון ה-Honor Watch GS 3 ואוזניות ה-Honor Earbuds 3 Pro החדשים של הונור זמינים לרכישה בארץ במחיר של 689 ש”ח ו-589 ש”ח, בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים