הוכרז: Apple Watch SE 2 – שעון חכם מוזל חדש מבית אפל

שעון ה-Apple Watch SE דור 2 (מקור אפל) שעון ה-Apple Watch SE דור 2 (מקור אפל)

חברת אפל (Apple) הציגה אמש (ד’ 7.9) את שעון ה-Apple Watch SE החדש של החברה לשנת 2022 כחלק מאירוע ההשקה של סדרת מכשירי ה-iPhone 14. כאשר דגם השעון החדש יגיע בגרסת 40 ו-44 מ”מ עם מחיר התחלתי של 249 דולר.

לצד סדרת שעוני ה-Apple Watch Series 8 החדשים ודגם ה-Apple Watch Ultra החדש והמוקשח של אפל, ניתן היה למצוא באירוע גם את הדור השני או “גרסת 2022” לשעון ה-Apple Watch SE המוזל מ-2020, שיגיע בגרסת 40 ו-44 מ”מ עם מגוון גדול של צבעים ורצועות לבחירת המשתמשים.

שעון ה-SE נועד להציע למשתמשים מגוון פיצ’רים גדול עם מעקב אחר מגוון פעילויות כושר, שינה, דופק ועוד, אך ללא יכולת למעקב אחרי רוויית החמצן בדם או מדידת טמפרטורה בדומה לדגמי השעונים האחרים שהושקו לצידו, כאשר הוא מציע עמידות למים בעומק של עד 50 מטרים.

שעון ה-Apple Watch SE דור 2 (מקור אפל)
שעון ה-Apple Watch SE דור 2 (מקור אפל)

הדור החדש של השעון משתמש בשבב ה-S8 של החברה בדומה לשאר הדגמים שהוצגו באירוע, כאשר הוא מספק ביצועים טובים ב-20% לעומת הדור הקודם ומאפשר לשעון החדש לתמוך בפיצ’ר זיהוי תאונות הדרכים החדש אותו הציגה החברה בכלל הדגמים, המצטרף לזיהוי הנפילות המובילים ליצירת קשר אוטומטי עם שירותי החירום.

שעון ה-Apple Watch SE החדש של אפל יהיה זמין במחיר של החל מ-249 ו-279 דולר לגרסאות ה-40 ו-44 מ”מ של השעון בהתאמה, כאשר דגמי ה-LTE עם הקישורית הסלולרית המובנית יעלו החל מ-299 ו-329 דולר בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים