מיקרוסופט משחררת את עדכון Windows 11 2022

Windows 11 2022 (מקור מיקרוסופט) Windows 11 2022 (מקור מיקרוסופט)

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה את עדכון Windows 11 2022 למערכת ההפעלה שלה, הידועה גם כגרסה “22H2”. עדכון הגרסה החדש של החברה לשנת 2022 מביא עימו עדכוני אבטחה, שיפורים לממשק דוגמת טאבים בסייר הקבצים ואפשרויות התאמה חדשות לתפריט ההתחל, כלי עריכת וידאו מובנה ואוסף שיפורים נוספים.

ווינדוס 11 הושקה ביוני 2021 כמערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, המחזיקה נכון לחודש אוגוסט בנתח שוק קטן יחסית של כ~13%, לעומת כ~72% של מערכת הווינדוס 10 הקודמת אותה היא נועדה להחליף.

העדכון הנוכחי מתמקד בשיפורי פרודקטיביות ושיפורים ויזואליים, בהם עדכון לפיצ’ר ה-Snap המאפשר לסדר מספר חלונות בצורה פשוטה ונוחה יותר על שולחן העבודה ועדכון לפיצ’ר הפוקוס שנועד להשתיק הפרעות ומציע תזכורות ללקיחת הפסקות מהעבודה על המחשב.

מערכת ה-Windows Studio Effects נועדה לשפר את איכות השמע בשיחות וידאו מקוונות וכלי ה-Clipchamp החדש נועד להיות פתרון נוח לעריכת סרטונים על גבי מערכת ההפעלה, עם מגוון אפשרויות עריכה מובנות, אפקטים ועוד ללא צורך בהורדה ושימוש בכלים נוספים.

בנוסף, עדכון לחנות אפליקציות האנדרואיד של אמזון, ה-Amazon Appstore, המציעה כיום מעל 20 אלף אפליקציות אנדרואיד שיכולות לרוץ על גבי ווינדוס 11.

כלי עריכת הוידאו Clipchamp (מקור מיקרוסופט)
כלי עריכת הוידאו Clipchamp (מקור מיקרוסופט)

שיפורים נוספים ל-Windows 11

  • עדכון לסייר הקבצים (File Explorer), המקבל אפשרות לתצוגת טאבים בדומה לדפדפן האדג’ של החברה, ומאפשר לסדר מספר חלונות נפרדים בצורה נוחה וקלה יותר לשימוש בחלון עבודה אחד.
  • אפליקציית תמונות (Photos) משודרגת לתצוגת גלריית התמונות, עם אפשרות לניווט וחיפוש משופרים יחד עם מערכת גיבוי לענן ה-OneDrive של מיקרוסופט.
  • הצעות לפעולות בזמן העתקה, כך שבמקרה של העתקת מספר טלפון או תאריך, המערכת תציע למשתמשים לחייג לאותו המספר דרך Teams ו-Skype או לשמור את התאריך והטקסט המקושר אליו ביומן המערכת.
  • סרגל Controller Bar עליון להפעלה מהירה של משחקים באמצעות בקר אלחוטי.
  • אפשרויות התאמה לתפריט ההתחל של מערכת ההפעלה, בהן אפשרות ליצירת תיקיות.
  • שיפורי נגישות מרובים, דוגמת יצירת כתוביות אוטומטיות משמע בכל חלקיה של ווינדוס 11 (System wide live captions), יכולות הפעלה קולית חדשות למערכת ועוד.

מדובר רק על חלק מהשיפורים אותם הציגה מיקרוסופט עם גרסת המערכת החדשה, הכוללת בתוכה כמו בכל עדכון שיפורי אבטחה ועוד.

איך מעדכנים את Windows 11?

בדומה לכל עדכון של חברת מיקרוספט, העדכון למערכת ההפעלה יופץ בשלבים ברחבי העולם ויהיה זמין להורדה דרך מרכז העדכונים במערכת ההפעלה במעל 190 מדינות. מי שאינו מעוניין לחכות לעדכון המערכת יוכל להוריד את העדכון הידני מאתר החברה.

חשוב לזכור! לפני כל עדכון מומלץ תמיד לשמור ולגבות את הדברים החשובים במערכת ההפעלה למקרה הצורך.

הוראות העדכון של מיקרוסופט:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים