לוג’יטק מציגה אוזניות אלחוטיות המתאימות עצמן לאוזניים שלכם

אוזניות Logitech G FITS (מקור לוג’יטק)

לוג’יטק (Logitech) הכריזה אמש (ד’ 21.9) במהלך אירוע Logi Play על צמד פתרונות אודיו חדשים, אוזניות ה-TWS לגיימרים מדגם Logitech G Fits, בעלות כריות אוזניים מיוחדות להתאמה אישית, אוזניות הגיימינג Logitech G Astro A30 האלחוטיות עם אפשרות לשמע מ-3 מקורות אודיו במקביל, ובנוסף גם את הגה ה-PRO Racing Wheel ודוושות ה-PRO Racing Pedals בעבור סימולטורי מרוצים לגיימרים מקצועיים.

אוזניות שמתאימות את עצמן לאוזניים

המוצרים החדשים מצטרפים לקונסולת ה-Logitech G CLOUD הניידת של לוג’יטק, כאשר ה-Logitech G Fits מגיעות כאוזניות ה-TWS הראשונות של החברה בעבור גיימרים.

הפיצ’ר המרכזי של האוזניות מגיע בדמות מתאמי ג’ל גמישים בטכנולוגיית ה-LIGHTFORM של החברה, המתאימים את עצמם לאוזן של כל משתמש ולאחר מכן שומרים על הצורה שלהם (מתמצקים) לאחר הפעלת לדים יעודיים המובנים בהם.

מלבד היכולת להתאמה אישית של ה-G Fits לאוזן של כל משתמש, האוזניות מגיעות עם דרייברי 10 מ”מ לאיכות שמע גבוהה ומשלבות את טכנולוגיית ה-LIGHTSPEED האלחוטית של החברה באמצעות מתאם יעודי לקבלת זמני שיהוי נמוכים במיוחד במהלך משחקים.

זמן השימוש באוזניות מגיע עד 7 שעות בטעינה בודדת ועוד 8 שעות עם מארז הנשיאה והטעינה שלהן, כאשר שימוש באוזניות באמצעות קישורית Bluetooth 5.2 רגילה תאריך את זמן השימוש לעד 10 שעות בטעינה בודדת ועוד 12 שעות עם המארז.

 

אוזניות Logitech G FITS (מקור לוג'יטק)
אוזניות Logitech G FITS (מקור לוג’יטק)

אוזניות Astro A30

בעבור גיימרים המחפשים אוזניות גדולות יותר, החברה הציגה את אוזניות ה-Logitech G Astro A30, המגיעות עם דרייברי 40 מ”מ ותמיכה בהשמעת אודיו מ-3 מקורות בו זמנית:

  • דרך חיבור ה-LIGHTSPEED 2.4GHz היעודי של החברה.
  • דרך Bluetooth.
  • דרך חיבור חוטי באמצעות כניסת 3.5 מ”מ, המאפשרת לחבר אותן לכל קונסולה או מחשב בצורה חוטית או אלחוטית.

השליטה על האוזניות נעשית באמצעות אפליקציית ה-Logitech G היעודית של החברה לסלולר, כאשר מבחינת זמן השימוש שלהן, האוזניות יציעו למעלה מ-27 שעות בעבור סשנים מרובים של גיימינג ללא צורך בטעינה ביניהם.

אוזניות Logitech G ASTRO A30 (מקור לוגי'טק)
אוזניות Logitech G ASTRO A30 (מקור לוגי’טק)

הגה ודוושות Pro Racing

הגה ה-PRO Racing Wheel ודוושות ה-PRO Racing Pedals מגיעים בתור פתרון הגיימינג היעודי הראשון של לוג’יטק בעבור סימולטורים של מירוצי מכוניות מסדרת ה-Pro המיועדת לגיימרים מקצועיים.

ההגה החדש מגיע עם מנוע Direct Drive, המציע עוצמה של 11 ניוטון מטר ותמיכה בטכנולוגיית הפידבק TRUEFORCE של החברה, שנועדה להעביר חווית נהיגה אמיתית למשתמש.

יחד עם ההגעה עצמו יהיה אפשר לרכוש דוושות יעודיות בעלות טכנולוגיית זיהוי לחץ מדויק יותר, עם מבנה מודולרי ויכולת להתאמת רגישות הקפיץ של הדוושות להתאמה טובה יותר למשתמש.

ההגה והדוושות החדשות מסדרת ה-Pro Racing של לוג’יטק מיועדים לשימוש עם קונסולות הפלייסטיישן ו-Xbox, בנוסף למחשב.

הגה ה-PRO Racing Wheel ודוושות ה-PRO Racing Pedals יהיו זמינים למכירה במהלך חודש ספטמבר הנוכחי במחיר של 999 ו-349 דולר, בהתאמה, כאשר אוזניות ה-Astro A30 ו-Logitech G FITS יהיו זמינות למכירה מחודש אוקטובר הקרוב במחיר זהה של 230 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים