המסע מתחיל בטריילר הראשון לסדרת הטלוויזיה של The Last of Us

פדרו פקסל ובלה רמזי מתוך “The Last of Us (באדיבות HBO)

העיבוד הטלוויזיוני למשחק הוידאו “The Last of Us” חושף טריילר ראשון, שמגיע בדיוק בתאריך ה-26 בספטמבר – היום בו פרץ הוירוס המסוכן בעולם המשחק.

בדומה למשחק, הסדרה תעקוב אחר ג’ואל (פדרו פסקל, “המנדלוריאן”), מבריח ששרד את הוירוס הקטלני שמחק את מרבית האנושות. גו’אל יוצא למסע לאורך ארה”ב הפוסט-אפוקליפטית, במטרה להביא את הנערה הצעירה אלי (בלה רמזי, “משחקי הכס”) למעבדה שתוכל לבחון את דמה החסין לוירוס, בתקווה להציל את מה שנשאר מהאנושות.

במסעם, ייתקלו השניים לא רק בשורדים אחרים המתדרדרים לחיי פשע מאיימים בשביל להמשיך לחיות, אלא גם בבני אדם שנדבקו בוירוס והפכו לזומבים אוכלי אדם. במהלך המסע, יתחברו השניים ויפתחו יחסי אב ובת שיהפכו את המשימה לקשה ואישית הרבה יותר – אך גם יסייעו להם לשרוד יחד בכל מחיר.

הטריילר הראשון חושף בעיקר את הנופים הויזואלים אליהם יגיע הצמד במהלך המסע חוצה המדינה. מכבישים נטושים, דרך הרים מושלגים וערים שורצי זומבים. ג’ואל ואלי נותרים לבדם ומונעים במסעם מהאפשרות לגאולה והרצון להציל אחד את השני, שכן זה כל מה שיש להם עכשיו.

פדרו פסקל ובלה רמזי מתוך
פדרו פסקל ובלה רמזי מתוך “The Last of Us” (באדיבות HBO)

חלק מהסצינות נראות משועתקות מהמשחק, מה שרומז לנו על כך שהיוצרים מתכוונים להישאר נאמנים למקור.

ברשת HBO כמובן מודעים לאהבה למשחק הפופולרי, והודיעו מראש כי הסדרה נוצרה בעבור קהל המעריצים הקיים, כמו גם אלו שטרם גילו את הסיפור המורכב של הסדרה.

בין השאר אנו רואים את אלי על הקרוסלה, את הצמד בורח מהאיזור המבודד, ואת המגדלים הקורסים שהשניים נאלצים לחצות.

הסדרה מגיעה מבית היוצר של קרייג מאזין, תסריטאי הסדרה “צ’רנוביל”, וחברת המשחקים Naughty Dog, אשר לקחה חלק פעיל בהפקת הסדרה יחד עם חברת ההפקות של סוני פלייסטיישן.

לצוות השחקנים מצטרפים גם גבריאל לונה (“סוכני ש.י.ל.ד”), ניק אופרמן (“מחלקת גנים ונוף”), מלאני לינסקי (“צהובות”), מורי בארטלט (“הלוטוס הלבן”), ג’פרי פירס (“בוש”) ואנה טורב (“פרינג'”).

הסדרה צפויה להגיע לפלטפורמת הסטרימינג HBO מקס במהלך 2023.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים