הוכרז: Huawei Mate 50 Pro – מכשיר דגל לשוק הבינלאומי, עדיין ללא שירותי גוגל

Mate 50 Pro (תמונה: Huawei) Mate 50 Pro (תמונה: Huawei)

וואווי היא אמנם לא אותה יצרנית גדולה שהייתה פעם לאחר שמכירותיה נפגעו אנושות בעקבות סנקציות שהוטלו עליה מטעם הממשל האמריקני עוד מאז 2019, אך למרות זאת ממשיכה החברה להפיק ולשווק מכשירים חדשים, כשהאחרון שבהם הוא ה-Huawei Mate 50 Pro, אשר עושה כעת את צעדיו הראשונים מחוץ לסין בדרכו לשוק הבינלאומי.

לפני שתמהרו לחשוב ש”וואווי חזרה”, קחו רגע צעד לאחור, שכן הגרסה הבינלאומית של מכשיר הדגל הטרי מבית וואווי אמנם תעשה דרכה לשווקים מחוץ לסין, אך עדיין לא תוכלו למצוא בה את הגרסה המלאה של מערכת ההפעלה אנדרואיד. המשמעות של הדבר היא שבמכשיר לא יהיו זמינות חנות האפליקציות Google Play ויתר שירותיה של גוגל, מה שמותיר גם את הדגם הזה להרפתקנים שירצו לנסות להתאים אותו בעצמם כדי להתגבר על החוסרים.

לייקה החוצה, עוברים ל-XMage

אם פעם היו המצלמות של וואווי ידועות הודות לשיתוף הפעולה שלה עם לייקה (Leica), הרי שבימים אלה מצאה חברת הצילום שותפה חלופית בשיאומי.

בוואווי אמנם היו צריכים לוותר על שיתוף פעולה אחד, אך לא היו מוכנים לוותר על האפשרות לשווק את המצלמות שלה בדרך הייחודית לה. מכאן נולד המיתוג XMage, זה נוצר על ידי וואווי במטרה להמשיך ולקדם את צד הצילום בו הציגה ביצועים מרשימים לאורך השנים.

Mate 50 Pro (תמונה: Huawei)
Mate 50 Pro (תמונה: Huawei)

הרכב מערך הצילום של ה-Mate 50 Pro:

  • מצלמה ראשית: חיישן 50 מגה-פיקסל, ייצוב אופטי (OIS), מפתח צמצם עם מערך מכני המשתנה בין f/1.4 ל-f/4 (ניתן לשינוי באמצעות מצב המומחה במצלמה או באופן אוטומטי).
  • מצלמה משנית: חיישן 13 מגה-פיקסל, צילום בזווית רחבה ומאקרו, מפתח צמצם f/2.2.
  • מצלמת טלפוטו: חיישן 64 מגה-פיקסל, ייצוב אופטי, זום אופטי עד פי 3.5, זום דיגיטלי פי 10, מפתח צמצם f/3.5.
  • מצלמת סלפי: חיישן 13 מגה-פיקסל, צילום בזווית רחבה בת 100 מעלות, מפתח צמצם f/2.4.
  • אחר: חיישן תלת ממד (3D ToF) לזיהוי פנים ביומטרי.

מפרט טכני – Huawei Mate 50 Pro

בחלקו הקדמי של המכשיר ניתן למצוא תצוגת OLED בגודל 6.74 אינץ’, ברזולוציה של 1212×2616 פיקסלים ותמיכה בקצב רענון גבוה של עד 120 הרץ.

Mate 50 Pro (תמונה: Huawei)
Mate 50 Pro (תמונה: Huawei)

בצעד לכיוון צמצום ההשפעה של הסנקציות ניתן למצוא ב-Mate 50 Pro את מערכת השבבים Snapdragon 8+ Gen 1 של קוואלקום, אך ללא תמיכה ברשתות 5G, כאשר אליה מצטרפים זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 8 גיגה-בייט ורכיב אחסון בנפח של 256 או 512 גיגה-בייט.

קיבולת הסוללה במכשיר עומדת על 4,700mAh ותמצאו עבורה תמיכה בטעינת 66 וואט מהירה באמצעות חיבור USB-C וטעינה אלחוטית בהספק מירבי של 50 וואט.

מחירים וזמינות

את הגרסה הבינלאומית של ה-Mate 50 Pro מייעדת וואווי עבור השווקים באירופה, וזה לא צפוי להגיע לישראל באופן רשמי.

המכשיר יהיה זמין בצבעים כסף ושחור עבור גרסת ה-256GB ובציפוי דמוי עור כתום עבור גרסת ה-512GB.

מחירים:

  • Huawei Mate 50 Pro 256GB במחיר 1,299 אירו (כ-1260 דולר או 4417 ש”ח).
  • Huawei Mate 50 Pro 512GB במחיר 1,399 אירו (כ-1355 דולר או 4757 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים