סדרת הדגל Xiaomi 12S בדרך וייתכן שגם ה-Xiaomi 12 Ultra בשיתוף Leica

Xiaomi 12X (צילום: רונן מנדזיצקי) Xiaomi 12X (צילום: רונן מנדזיצקי)

מכשירי הדגל בסדרת ה-Xiaomi 12 הושקו בגרסאותיהן הבינלאומיות רק במרץ האחרון, אך בסין כבר הופיעו עוד בדצמבר 2021. כעת מסתמן כי שיאומי מתכננת עדכון לדגמי הדגל, שיגיע תחת שם הסדרה Xiaomi 12S, ויציג את מערכת השבבים Snapdragon 8+ Gen 1 שהוצגה בחודש שעבר, כאשר לקראת סוף השנה אנו כבר צפויים למצוא את השקת דגמי ה-Xiaomi 13 עם הדור הבא של השבבים מבית קוואלקום.

לא פעם מתחנו ביקורת על הכמות הבלתי הגיונית של דגמים חדשים ששיאומי משיקה מידי שנה (או חודש, או שבוע), וההפרדה של המותגים Poco ו-Redmi רק הרחיבה את הבעיה, ונראה כי גם עבור מכשירי הדגל מדובר בלוח זמנים צפוף, כשדגמי ה-Xiaomi 12S וה-Xiaomi 12S Pro צפויים להגיע בתקופה הקרובה, זאת מעט מעל חצי שנה מאז הוצגו הגרסאות המקוריות של סדרת הדגל Xiaomi 12 בסין.

מה חדש ב-Xiaomi 12S

השינוי העיקרי במכשירי הדגל בסדרת ה-12S צפוי להגיע מתחת למכסה המנוע, כאשר בשיאומי צפויים לשדרג את מערכת השבבים ל-Snapdragon 8+ Gen 1 החדשה, עימה מבטיחה קוואלקום שיפור ביצועים של עד 10% על פני ה-SD 8 Gen 1 שהוצגה בדגמי ה-Xiaomi 12, תוך כדי שיפור היעילות החשמלית בעד 30%.

דגמי ה-Xiaomi 12S וה-Xiaomi 12S Pro צפויים להגיע שניהם עם זיכרון בנפח מירבי של 12 גיגה-בייט, רכיב אחסון מובנה בנפח מירבי של 512 גיגה-בייט ותמיכה בטעינה מהירה בקצב של עד 120 וואט, בעוד דגם שלישי, Xiaomi 12S Pro Dimensity Edition, יגיע כפי ששמו רומז, עם מערכת השבבים Dimensity 9000 של מדיה-טק ותמיכה בקצב טעינה מירבי של 67 וואט.

פרטים רבים לא ידועים אודות העדכון לסדרת הדגל, אך על פי השמועות נראה את שיתוף הפעולה של שיאומי עם חברת הצילום Leica במסגרת הצגת המכשירים בסדרה זו, אלא אם תבחר החברה לחשוף תחילה את ה-Xiaomi 12 Ultra המצופה, לגביו ככל הנראה קיים סיכוי גבוה יותר כי נראה מצלמות בשיתוף עם Leica.

נזכיר כי שיאומי הכריזה על שיתוף הפעולה עם Leica בחודש מאי, אז ציינה גם כי המכשיר הראשון במסגרת זו ייחשף ביולי 2022, וזה ככל הנראה יהיה גם מועד השקתה של סדרת ה-Xiaomi 12S ו\או של ה-Xiaomi 12 Ultra.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים