יוטיוב מעדכנת את העיצוב באתר ובאפליקציה עם אוסף פיצ’רים חדש

ממשק יוטיוב המעודכן (מקור יוטיוב) ממשק יוטיוב המעודכן (מקור יוטיוב)

שירות היוטיוב (YouTube) הפופולרי, שחגג מוקדם יותר השנה יום הולדת 17, מציג אוסף שינויים ופיצ’רים חדשים לאפליקציה בסלולר, הכולל שינויי ממשק דוגמת כפתורים חדשים וקטנים יותר, “מצב כהה” כהה עוד יותר ועוד, כאשר בצד הפיצ’רים החברה משחררת את אפשרויות ה”זום בצביטה” ו”דילוג מדויק” שהיו עד כה בבטא בעבור כלל המשתמשים.

רוב השינויים ביוטיוב נוגעים בממשק המשתמש באפליקציה הסלולרית, כאשר רובם נראים קטנים באופן יחסי. אך כאשר מסתכלים עליהם יחד מדובר על מראה חדש ורענן, כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת מטה.

השינויים כוללים רקע תפריט “שקוף חלקית” (ambient mode), המחליף את הרקע הכהה והרגיל בתפריטי הסרטון לטובת רקע בצבע משתנה בהתאם לוידאו המוצג.

בנוסף, ניתן למצוא גם כפתורי ניווט חדשים וקטנים יותר וכפתור “הרשמה” (Subscribe) חדש בצבע לבן עם טקסט שחור הבולט פחות.

שינוי נוסף ואחרון בנוגע לעיצוב מגיע בדמות “מצב כהה” (Dark Mode) שיהיה כהה עוד יותר מקודם.

בצד הפיצ’רים החדשים, אפשר למצוא צמד שהיו זמינים עד כה למשתמשי פרימיום בלבד כחלק מתהליך הבדיקה שלהם על ידי החברה, בהם “זום בצביטה” (pinch to zoom), תכונה המאפשרת למשתמשים להגדיל אזור ספציפי ולהתמקד בו, ו”דילוג מדויק” (Precise seeking), המאפשר למשתמשים לדלג לחלק ספציפי בסרטון עם הצגת סרגל זמן הכולל תצוגה מקדימה של הוידאו עצמו.

אוסף השינויים החדש של יוטיוב צפוי להגיע לכלל המשתמשים במהלך השבועות הקרובים באמצעות עדכון לאפליקציה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים