מריו יוצא לעזרת אחיו בטריילר הסופי ל”האחים סופר מריו: הסרט”

סופר מריו (באדיבות Nintendo / Universal Studios)

אחרי שלל הצצות וטיזרים, סרט האנימציה הגדול ביותר של השנה, “האחים סופר מריו: הסרט” (The Super Mario Bros. Movie) חושף את הטריילר הסופי בהחלט אשר מראה לנו את כל האקשן שיש לצפות לו בעיבוד הקולנועי למשחק האהוב.

בעודם עובדים על תיקון צינור מים מתחת לאדמה, האחים השרברבים מריו ולואיג’י מברוקלין מובלים במורד צינור מסתורי ומגיעים לעולם חדש קסום. כשהאחים נפרדים, מריו יוצא למסע מסוכן כדי למצוא את לואיג’י.

בעזרתו של טואד, תושב ממלכת הפטריות ואימוניה המפרכים של שליטת הממלכה הנסיכה פיץ’, מריו לומד למצוא את הכוח הטמון בתוכו ויוצא להרפתקה שלא יישכח לעולם.

בטריילר החדש אנו רואים את לואיג’י הכלוא מאבד תקווה. באותו זמן, הנבל באוזר מנהיג את צבאו להשתלט על ממלכת הפטריות, ופיץ’ מגייסת את מריו למשימה להגן על התושבים מפני הסכנה.

פוסטר לסרט סופר מריו
סופר מריו (באדיבות Nintendo / Universal Studios)

הטריילר נשען על תחושת המשחקיות של הסרט עם הקפיצות, האויבים והנסיעה דרך גשר הקשת בענן ממשחקי המירוצים של הסדרה.

היוצרים מבהירים לנו שהם נשארים נאמנים למשחק, כפי שנהוג כיום בעיבודים למשחקי וידאו אהובים שנשענים על קהל מעריצים קיים. כדי להשיג את המטרה עבדו הבמאים ארון הורבת’ ומייקל ילניק, בצמוד לחברת נינטנדו שהייתה מעורבת כבדות בהפקה.

את הסרט יובילו בקולם כריס פראט (“שומרי הגלקסיה”) כמריו, צ’ארלי דיי (“פילדלפיה זורחת”) כלואיג’י, אניה טיילור ג’וי (“גמביט המלכה”) כנסיכה פיץ’, ג’ק בלאק (“ג’ומנג’י”) כבאוזר וקיגן מייקל קי (“שמיגדון”) כטואד.

הסרט מגיע מאולפני האנימציה אילומיניישן והתסריטאי מת’יו פוגל, שהביאו לנו את הלהיט “המיניונים: עלייתו של גרו” (Minions: The Rise of Gru). אל צוות שחקני הקול מצטרפים גם פרד ארמיסן (“סאטרדיי נייט לייב”), קווין מייקל ריצ’ארדסון (“איש משפחה”) וסבסטיאן מניסקלו (“הספר הירוק”).

“האחים סופר מריו: הסרט” יינחת בבתי הקולנוע בישראל במהלך חג הפסח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים