אפל תציג רמקול HomePod עם מסך 7 אינץ’ בתחילת 2024 (דיווח)

רמקול ה-HomePod דור 2 (מקור אפל) רמקול ה-HomePod דור 2 (מקור אפל)

חברת אפל (Apple) צפויה להכריז בתחילת 2024 על גרסה חדשה ומשודרגת של רמקול ה-HomePod החכם של החברה, רמקול יעודי עבור הבית החכם, שישלב לראשונה מסך מובנה בגודל 7 אינץ’, כך לפי דיווח חדש של האנליסט מינג-צ’י קו (Ming-Chi Kuo), המצביע על כך כי אפל חתמה על הסכם לרכישת מסכי 7 אינץ’ מיצרנית המסכים הסינית Tianma.

אחרי שרק השנה הציגה את הדור השני של רמקול ה-HomePod החכם, כ~6 שנים לאחר השקת הדגם המקורי, נראה כי אפל מתכננת להשקיע בתחום הבית החכם ולהציג גרסה חדשה ונוספת של ה-HomePod כבר בתחילת 2024, גרסה חדשה שכבר לא תהיה “רמקול חכם” בלבד, אלא “מסך חכם” שישלב תצוגה בגודל 7 אינץ’ ויתחרה באופן ישיר ב-Echo Show של אמזון וב-Nest Hub של גוגל.

הדיווח החדש של קו מצטרף לדיווחים קודמים על כך כי אפל מתכננת להרחיב את סל פתרונות הבית החכם שלה עם מוצרים חדשים ,בהם טאבלט יעודי לשליטה על הבית החכם שיוכל להיות מחובר לקיר או לעמוד באופן עצמאי על השולחן.

לפי המידע הקיים, רמקול ה-HomePod הבא של החברה יגיע בעיצוב השונה מאוד מזה של הדור הקיים, כאשר הוא ישלב מסך 7 אינץ’ מהייצור של חברת Tianma הסינית.

רמקול ה-HomePod דור 2 (מקור אפל)
רמקול ה-HomePod דור 2 (מקור אפל)

יצירת פתרון מתחרה לגוגל ואמזון בשוק הבית החכם הוא צעד הגיוני למדי בעבור אפל, ובעוד שהשליטה הקולית על מוצרים חכמים היא פתרון נוח, לא מעט משתמשים מעדיפים פתרון ויזואלי יותר שיוכל להציג מידע נוסף, כאשר נותר רק לחכות ולראות אם אפל אכן תכריז על רמקול HomePod חדש בעל מסך מובנה במחצית הראשונה של 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים