רמקול ה-HomePod החכם של אפל חוזר בגרסה חדשה אחרי 6 שנים

רמקול ה-HomePod דור 2 (מקור אפל)

אפל (Apple) מרעננת את סדרת הרמקולים החכמים שלה ומכריזה על הדור השני של רמקול ה-HomePod, שמגיע כדגם ההמשך לרמקול המקורי שהוכרז ב-2017.

רמקול ה-HomePod החדש מגיע עם ציפוי בד בצבע שחור או לבן, כאשר הוא משלב מערך של 5 טוויטרים ו-וופר 4 אינץ’ בודד, עם אפשרות להפעלה קולית באמצעות סירי (Siri) ושליטה על פתרונות בית חכם אחרים.

בין שלל המוצרים הרבים אותם מציעה אפל למשתמשים שלה ניתן למצוא את ניידי ה-MacBook Pro 14/16 שהוכרזו אמש (ג’, 17.1) יחד עם שבבי ה-Apple M2 Pro/Max, אך החברה מציעה גם פתרונות בית חכם יעודיים דוגמת רמקול ה-HomePod המקורי שהוכרז ב-2017 ורמקול ה-HomePod Mini שהוצג ב-2020.

עכשיו אפל מציגה את הדור השני של רמקול ה-HomePod, המגיע בעיצוב הזהה כמעט לחלוטין לזה של דגם המקורי, כאשר הוא מגיע עם ציפוי עשוי בד ממוחזר בצבע שחור או לבן ומשטח מגע לשליטה על הרמקול בחלקו העליון, המכיל תאורה מובנית המגיבה למשתמש, בדומה למה שראינו בדגם ה-HomePod Mini.

רמקול ה-HomePod דור 2 (מקור אפל)
רמקול ה-HomePod דור 2 (מקור אפל)

הרמקול החדש מופעל על ידי שבב ה-Apple S7, הזמין גם בשעון החכם מדגם Apple Watch Series 7, כאשר הוא מאפשר לרמקול לבצע פעולות שונות באמצעות העוזרת הקולית סירי ולשלוט על פתרונות בית חכם, בהם מוצרים התומכים בתקן Matter החדש.

מתחת לציפוי הבד של רמקול ה-HomePod החדש ניתן למצוא מערך אודיו הכולל וופר 4 אינץ’ חדש, 5 טוויטרים ו-4 מיקרופונים המשמשים לא רק להאזנה לפקודות הקוליות המגיעות מצד המשתמש, אלא גם להתמצאות הרמקול בחדר על ידי האזנה והחזרי הקול מהקירות והתאמת השמע באופן המתאים.

הרמקול מגיע עם תמיכה בטכנולוגיית ה-MultiRoom ו-AirPlay של אפל, המאפשרת להמשיך ולשמוע את האודיו במעבר בין החדרים השונים בבית, יחד עם אפשרות להפעלת צמד רמקולים במצב סטריאו יעודי.

רמקול ה-HomePod דור 2 החדש של אפל זמין לרכישה בהזמנה מוקדמת בארה”ב החל מהיום (ד’, 18.1) במחיר של 299 דולר, כאשר הוא צפוי להגיע לחנויות החל מה-3 בפברואר (טרם נמסר מועד השקה בישראל).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים