נטפליקס מוציאה עצבים בסדרה קומית חדשה

סטיבן יואן מתוך “עצבים” (באדיבות נטפליקס)

לפעמים אין דבר יותר מעצבן מנהגים אחרים, וכולנו ודאי היינו מתים להתנקם ברכב שחתך אותנו על הכביש או צפר לנו בלי סיבה. בקומדיה החדשה “עצבים” (Beef), נטפליקס מגשימה את הפנטזיה דרך שתי דמויות שנשאבות קצת יותר מדי לזעמן.

הסדרה עוקבת אחרי הקבלן דני צ’ו (סטיבן יואן, “המתים המהלכים”) והיזמית איימי לאו (אלי וונג, “טוקה וברטי”), שני זרים שכל אחד מסיבתו נמצא על סף התמוטטות עצבים.

כאשר השניים נתקלים זה בזו במגרש חניה, תקרית קטנה מתנפחת לריב עצום והשניים מחליטים להפוך לאויבים. כשאיימי מתחילה לתכנן נקמה כנגד דני, העוינות בין השניים הופכת למסע זעם שיהרוס לשניהם את החיים.

בטריילר אנו רואים את שני הזרים מתמודדים כל אחד עם בעיות אישיות הגורמות להם להתפרק. השניים נוהגים לשבת במכוניתם ולקחת קצת הפסקה כדי להירגע. כשאיימי חותכת את דני על הכביש, ומראה לו על הדרך גם אצבע משולשת, הוא מחליט לנסוע אחריה ולהוציא קצת עצבים על שהרסה לו את דקות השקט היקרות שלו.

שני הזרים משתמשים בסכסוך החדש ביניהם כדי לברוח מהחיים האמיתיים והקשים שלהם, ובמקום להקדיש את כל הווייתם לנקמה אחד בשניה. במהלך המסע נראה כי השניים מוצאים טעם חדש לחיים ואף לומדים על עצמם ונפתחים שוב לעולם שהסתגרו ממנו.

אלי וונג ואשלי פארק מתוך
אלי וונג ואשלי פארק מתוך “עצבים” (באדיבות נטפליקס)

הסדרה בת 10 הפרקים מגיעה מבית היוצר של לי-סונג ג’ין (“דייב”, “Undone”). את הסדרה מפיק סטודיו A24 שלאחרונה קטף את כל פרסי האוסקר הנחשבים עם הסרטים “הכל בכל מקום בבת אחת” ו”הלוויתן”.

אל צוות השחקנים מצטרפים אשלי פארק (“אמילי בפריז”), ג’וזף לי (“חיפוש”), איונה סקיי (“משפחה בהפרעה”), ג’סטין ה. מין (“אקדמיית המטרייה”), אנדרו סנטינו (“חי בסרט”) ומריה בלו (“היסטוריה של אלימות”).

הסדרה “עצבים” תעלה בנטפליקס ב-6 באפריל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים