חברת Oclean מציעה מגוון מברשות שיניים חשמליות בהנחה

מברשת שיניים חשמלית Oclean XS (תמונה: Oclean) מברשת שיניים חשמלית Oclean XS (תמונה: Oclean)

חברת Oclean מצטרפת לחגיגת המכירות לכבוד יום ההולדת של אתר עליאקספרס ומציעה מגוון הנחות וקופונים על מברשות השיניים החשמליות שלה עד ה-26.3, כשבין המברשות תוכלו למצוא את דגמי ה-Oclean XS ואת ה-Oclean X Pro Elite.

החברה מציעה שני קופונים עיקריים בהם ניתן להשתמש עבור רכישת המוצרים בחנות בחנות בעליאקספרס, הראשון בהם הוא קוד הקופון ANUP3, שמאפשר הפחתה של 3 דולר במחיר למוצרים שעולים מעל 25 דולר, והשני הוא AN5, שמפחית 5 דולר ממחיר מוצרים שעולים מעל 45 דולר.

מחירי מבצע וקופונים

שימו לב! שקיימים קופונים נוספים בעמוד המוצר – שווה לגזור ולהשתמש במידת האפשר:

  • מחיר Oclean XS עומד על 32.15 דולר בשימוש בקוד הקופון ANUP3 בקופה >> לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה.
  • מחיר Oclean X Pro Elite עומד על 45.73 דולר בשימוש בקוד הקופון AN5 בקופה >> לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה.

שימו לב! מוצרים ביבוא אישי במחיר העולה על 74.99 דולר דרושים בתשלום מע”מ עם הגעתם לארץ. קראו עוד על יבוא אישי באתר המכס של רשות המיסים.

Oclean XS

מברשת השיניים החשמלית של חברת Oclean מדגם XS מציעה מסך בו ניתן לעקוב אחר הצחצוח, כשבחברה מציינים כי המברשת מחלקת את הפה ל-8 איזורים ומסוגלת לספק התראות על התצוגה כדי להעיד על כך שפספסתם צחצוח של איזור מסוים.

מנוע ה-MAGLEV המשולב במברשת מאפשר להגיע לעד כ-80 אלף סיבובים בדקה לשיפור איכות הצחצוח תוך שמירה על רמת רעש נמוכה של 45 דציבלים, כאשר בצד הסוללה מצהירה החברה על עד 60 ימי עבודה (כחודשיים) וטעינה שאורכת כ-3.5 שעות בלבד.

המברשת מאפשרת בחירה בין 5 מצבי צחצוח שונים עם 5 רמות של עוצמת צחצוח כדי להתאים את אופי ועוצמת הצחצוח על פי הצורך.

מברשת שיניים חשמלית Oclean XS (תמונה: Oclean)
מברשת שיניים חשמלית Oclean XS (תמונה: Oclean)

Oclean X Pro Elite

דגם ה”פרו אליט” מגיע כתוספת למברשת ה-X Pro, אותה גם סקרנו באתר. היא מגיעה עם מסך מגע גדול וצבעוני המאפשר לבחור בפעולת הצחצוח ולצפות בזמן הצחצוח ובתוצאה לאחר סיום עבודת הצחצוח.

ב-Oclean משתמשים בטכנולוגיה הסונית כדי להרעיד את המברשת ומדובר במנוע חזק המסוגל להגיע עד ל-84 אלף סיבובים בדקה, תוך שמירה על עבודה שקטה למדי, אשר לדברי החברה מגיעה עד 40 דציבלים בלבד בזמן העבודה עם המברשת.

את דגם ה-X Pro Elite מציידת החברה במטען אלחוטי התומך בטעינה מהירה של 3.5 שעות, כאשר זמן השימוש המירבי מגיע עד 35 ימים בשימוש רגיל.

המברשת של Oclean מציעה עד 4 מצבי צחצוח שונים, בהם ניקיון רגיל, ניקיון רגיש, מסאז’ ללשון והלבנה, ובחירה מבין 32 עוצמות פעולה שונות במשולב עם מצבי הצחצוח השונים, כדי להתאים לצרכי צחצוח של אנשים שונים.

מברשת X Pro Elite (תמונה: Oclean)
מברשת X Pro Elite (תמונה: Oclean)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים