אפל תחשוף את iOS 17 בכנס המפתחים WWDC 2023 ב-5 ביוני

WWDC 2023 תמונה: Apple

זה רשמי: אפל תקיים את כנס המפתחים השנתי שלה בו היא תציג את מערכת ההפעלה iOS 17 באירוע שייערך החל מה-5 ביוני (יום שני) ועד ה-9 ביוני (יום שישי).

גם השנה האירוע יתקיים במתכונת היברידית, כך שמוזמני החברה יוכלו להגיע לקמפוס ולצפות באירוע משם, בעוד שכל שאר האנשים יוכלו לצפות ולהשתתף בו באופן וירטואלי.

כמו בכל שנה, גם הפעם אפל עתידה לחשוף בפנינו את מגוון מערכות ההפעלה הבאות שלה, כשלצד iOS 17 אותה כבר הזכרנו אנחנו נפגוש גם את watchOS 10, macOS 14, iPadOS 17 ו-tvOS 17, מה שאומר שלא משנה באיזה מכשיר של החברה אתם מחזיקים, עדכון מסוים צפוי להיחשף עבורכם באירוע.

בצד החומרה, אנחנו מצפים לפגוש לראשונה את משקפי המציאות המדומה הראשונים של החברה בשם Reality Pro עליהם שמענו כבר בעבר אך עדיין לא קיבלנו אף טיזר רשמי אודותיהם.

המשקפיים הללו יצטרכו להתחרות ראש בראש מול Meta שכבר מובילה את השוק מספר שנים עם סדרת ה-Meta Quest ומול שאר החברות כמו PlayStation ו-Vive.

בנוסף למשקפיים, ייתכן כי במהלך האירוע אפל תציג את מערכת השבבים M3, זאת בהתחשב בעובדה שאת הדור השני למערכת השבבים הזו החברה הציגה במהלך כנס המפתחים WWDC 2022.

את המערכת הזו אפל יכולה להציג לצד MacBook Air שיוכרז כבר באירוע עצמו ויעשה בה שימוש, אם כי השמועות מספרות על כך שאפל עובדת על MacBook Air חדש לחלוטין שיציע מסך בגודל 15 אינץ’ וגם כן יכול להיחשף באירוע.

חשוב לזכור כי במסגרת האירוע בשנה שעברה אפל הציגה זוג מחשבי MacBook Air עם מסך בגודל 13.6 אינץ’ ו-MacBook Pro עם מסך בגודל 13 אינץ’, כששני המחשבים הגיעו עם שבב ה-Apple M2 שהוצג עוד באותו אירוע, מה שמחזק עוד יותר את ההערכה שב-WWDC 2023 נפגוש מחשבי MacBook Air חדשים עם שבב ה-Apple M3.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים