טלגרם 9.6 מוסיפה אפשרות לשיתוף תיקיות בין משתמשים, הגדרת תמונות כרקעים ועוד

טלגרם 9.6 טלגרם 9.6

טלגרם (Telegram) משיקה את גרסה 9.6 של אפליקציית ההודעות הפופולרית עם אוסף פיצ’רים חדש עם אפשרות לשתף תיקיות שלמות הכוללות צ’אטים, קבוצות וערוצי טלגרם באמצעות קישור אחד פשוט, אפשרות להגדיר תמונות כרקע אישי בצ’אטים השונים ועוד.

שיתוף תיקיות בטלגרם

אחד מצמד הפיצ’רים המרכזיים בגרסה החדשה הוא שיתוף התיקיות, שדרוג לפיצ’ר התיקיות שהוצג ב-2020 ואפשר למשתמשים לסדר בצורה טובה יותר את הצ’אטים, הקבוצות וערוצי הטלגרם שלהם לתוך “תיקיות” שונות ששימשו למעשה כקטגוריות.

החל מהעדכון החדש, במקום לשלוח קישורים לקבוצות ספציפיות למשתמשים אחרים, משתמשי טלגרם יכולים ליצור קישור יעודי ולשתף את התיקיות אותן יצרו על מנת לשתף “במכה אחת” מספר גדול של ערוצים, צ’אטים וקבוצות.

בכל יצירת קישור ניתן לבחור אילו חלקים מהתיקיה לשתף, כאשר השיתוף יוכל לכלול כל קבוצה או ערוץ פומביים או כאלה בהם המשתמש מוגדר כמנהל.

חלק מעניין בפיצ’ר החדש הוא היכולת של משתמשים לעדכן את לינק השיתוף לתיקיה עם צ’אטים חדשים, שיופיעו אצל המשתמשים שהשתמשו בקישור כהמלצות הצטרפות.

תכונות חדשות נוספות

פיצ’ר מרכזי נוסף בגרסה 9.6 של טלגרם הוא האפשרות להגדיר רקע אישי ונפרד לצ’אטים השונים. משתמשים יוכלו לבחור בתמונות מהגלריה שלהם במכשיר שישמשו כרקע עם אפשרות להוספת תנועה ואף טשטוש שלו על מנת להתאים טוב יותר לטעם האישי.

אפשרות בחירת הרקע החדשה תהיה זמינה בצ’אטים בין משתמשים רגילים בלבד (1 על 1), כאשר לאחר הגדרת הרקע תשלח הודעה מיוחדת למשתמש השני בשיחה על מנת לאפשר לו להחליף באופן אוטומטי את רקע הצ’אט שלו לרקע זהה לזה שהוגדר על ידי המשתמש הראשון.

עדכון הגרסה החדש של טלגרם מביא איתו גם שיפורים לבוטים הזמינים באפליקציה, כאשר טלגרם מאפשרת להפעיל “יישומי רשת” (web apps) דרך בוטים, יישומים שיוצגו למשתמשים דרך טלגרם ויאפשרו מגוון פעולות רחב יותר, בהן גם אפשרות לשיתוף פעולה בין משתמשים כאשר מדובר על בוט המופעל בקבוצות מרובות משתתפים.

מלבד שלושת השינויים הגדולים עליהם עברנו, גרסה 9.6 החדשה משלבת שיפורים קטנים נוספים כמו גלילה מהירה בגלריות מדיה, הצגה של זמן הקריאה של הודעות בקבוצות טלגרם ועוד.

כך תצטרפו לקבוצות של גאדג’טי בטלגרם:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים