עכשיו זה רשמי! ניתן להשתמש באותו חשבון וואטסאפ על מספר מכשירים במקביל

התחברות לאותו חשבון וואטסאפ ממספר מכשירי סלולר במקביל (מקור וואטסאפ) התחברות לאותו חשבון וואטסאפ ממספר מכשירי סלולר במקביל (מקור וואטסאפ \ מטא)

וואטסאפ (WhatsApp) משדרגת רשמית את פיצ’ר המכשיר ה“מלווה” (Companion) ומאפשרת לראשונה להגדיר מכשיר סלולרי נוסף כמכשיר מלווה המחובר לאותו חשבון וואטסאפ ביותר ממכשיר אחד, ללא צורך להתנתק תחילה מהמכשיר דרכו התחברתם קודם לכן.

העדכון החדש מגיע בנוסף למצב הקיים בו ניתן להשתמש באותו חשבון וואטסאפ בעד 4 מכשירים שונים דרך הדפדפן, אפליקציית המחשב או הטאבלט.

חשבון וואטסאפ אחד במספר מכשירים

כשנה עברה מאז שהציגה וואטסאפ לראשונה את אפשרות המכשיר “המלווה” (Companion) כהמשך ל”מכשירים המקושרים”, וכפי שצפינו עם הגעת הפיצ’ר לכלל משתמשי הבטא, וואטסאפ מרחיבה כעת רשמית את אפשרות החיבור המרובה לאותו חשבון וואטסאפ על מנת שיכלול גם מכשירים סלולריים נוספים.

בעוד שלא מדובר על אפשרות לריבוי חשבונות כפי שאפשר למצוא באפליקציות מסרים מתחרות דוגמת טלגרם, האפשרות החדשה תאפשר להשתמש בחשבון בודד בעד 4 מכשירים שונים, דבר שימושי כאשר המשתמש מחזיק ביותר ממכשיר בודד ואינו מעוניין “לפצל” את השימוש שלו בוואטסאפ לחשבונות שונים.

משתמשים עסקיים יוכלו לאפשר למספר עובדים להתחבר לאותו חשבון WhatsApp Business על מנת ליצור קשר עם הלקוחות שלהם.

התחברות לאותו חשבון וואטסאפ ממספר מכשירי סלולר במקביל (מקור וואטסאפ)
התחברות לאותו חשבון וואטסאפ ממספר מכשירי סלולר במקביל (מקור וואטסאפ \ מטא)

יחד עם האפשרות להתחבר לאותו חשבון וואטסאפ ממספר מכשירים במקביל, החברה משדרגת גם את תהליך ההתחברות ממכשירים נלווים אחרים שלא באמצעות קוד QR כפי שקיים היום, ומוסיפה אפשרות לקבלת קוד חד-פעמי באמצעות WhatsApp Web.

האפשרות החדשה להתחבר לחשבון הוואטסאפ ממספר מכשירי סלולר במקביל תהפוך להיות זמינה בעבור כלל המשתמשים באופן מדורג במהלך השבועות הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים