גיימר הופך לנהג מרוצים בטריילר לגרסה הקולנועית של משחקי “גראן טוריסמו”

פוסטר “גראן טוריסמו” (תמונה: Sony Pictures, באדיבות פורום פילם)

אולפני סוני מנחיתים עיבוד קולנועי נוסף למשחק וידאו פופולרי, אך הפעם מדובר בתוצר עם סגנון אחר לחלוטין ממה שאנו רגילים. הטריילר ל“גראן טוריסמו” (Gran Turismo) אמנם מבוסס על משחק המירוצים, אך שואב את עלילתו דווקא מהחיים האמיתיים.

הסרט מבוסס על סיפורו האמיתי ומעורר ההשראה של יאן מרדנבורו, צעיר בריטי שכישורי הגיימינג שלו הביאו אותו לנצח בסדרת תחרויות של מותג הרכב ניסאן. הסרט יתעד את הפיכתו משחקן וידאו חובב לנהג מרוצים מקצועי.

הטריילר מתחיל כאשר אביו של יאן מתלונן על כך שבנו, שחולם להיות נהג מירוצים, מבזבז את כל זמנו במשחקי וידאו. חלומו של יאן אינו פשוט ובטח שאינו זול, ומאחר שאינו יכול להרשות לעצמו לנהוג במכונית מירוץ אמיתית, הנער מסתפק בהרשמה לטורניר משחק גראן טוריסמו בחסות פלייסטיישן.

השחקנים הטובים בעולם מגיעים לתחרות ומגלים שניתנת להם הזדמנות להתחרות במרוצים מקצועיים במכוניות אמיתיות, הרחק מהבטחון של משחק הוידאו. מאחר והמציאות הרבה יותר קשה מהעולם הוירטואלי, מגיע המאמן ג’ק סלטר (דיוויד הרבור, “דברים מוזרים”) כדי להכניס את הצעירים לכושר.

פוסטר "גראן טוריסמו" (באדיבות Sony Pictures)
פוסטר “גראן טוריסמו” (באדיבות Sony Pictures)

סלטר לא מאמין שהילדים האלו יוכלו לתרגם את כישוריהם לדבר האמיתי, ומפחד שהמכוניות המהירות יקרעו אותם לגזרים. עם זאת, הוא מסכים לאמן אותם ומכין אותם לכל מה שהמשחקים לא כוללים – החום של תא הנהג, כוחות הג’י העוצמתיים ותנאי הראות הכמעט בלתי אפשריים.

מכל הגיימרים, סלטר בוחר ביאן כיחיד בעל הפוטנציאל לכבוש את המירוץ האמיתי, והוא זה שמצטרף לצוות של ניסאן בליגה של הגדולים – בעוד הנהגים המקצועיים אינם שמחים במיוחד לפגוש את החובבן המסתנן. כעת, יאן יצטרך להתרגל להימנע מטעויות, כי כשהמכונית מתהפכת או עולה באש על מסלול האמיתי, המשחק לא פשוט מתחיל מההתחלה.

הסרט מגיע מאת הבמאי ניל בלומקמפ (“מחוז 9”) והתסריטאים זאק ביילין (“משפחה מנצחת”, “קריד 3”), וויל דאן (“מיס מארוול”) וג’ייסון הול (“פרנויה”).

אל צוות השחקנים מצטרפים אורלנדו בלום (“שר הטבעות”), ארצ’י מדקוויי (“מידסומר”), דג’ימון הונסו (“שהאזאם: זעם האלים”), דארן ברנט (“אמת או חובה”), ג’ושה סטדאוסקי (“מחזור כישור הזמן”), וג’רי הורנר – לשעבר ג’רי האליוול, הלא היא ג’ינגר מלהקת הספייס גירלז.

משחק המרוצים גראן טוריסמו יצא לראשונה בשנת 1997 בקונסולת הפלייסטיישן הראשונה, ומאז זכה לשבעה משחקים שמכרו מעל 80 מיליון עותקים ברחבי העולם.

“גראן טוריסמו” יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-10 באוגוסט, 2023.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים