וואטסאפ מוסיפה את פיצ’ר משלוח הודעות הוידאו הקצרות למשתמשי הבטא

אפליקציית וואטסאפ צילום: רונן מנדזיצקי

וואטסאפ (WhatsApp) החלה לאפשר למשתמשי הבטא של האפליקציה לשלוח הודעות וידאו (Video messages) קצרות באורך של עד 60 שניות, כך עולה מצילום מסך חדש של אתר WABetaInfo המראה את המסגרת העגולה בה יוצגו הודעות הוידאו הקצרות שיעברו בין משתמשים, כאשר הפיצ’ר זמין נכון לרגע זה עבור חלק ממשתמשי הבטא של וואטסאפ באנדרואיד ו-iOS.

אחרי שרק לאחרונה הכריזה על רשמית פיצ’ר “ערוצי WhatsApp”, נראה כי משתמשי וואטסאפ צפויים לקבל בקרוב פיצ’ר נוסף שמושאל מטלגרם בדמות הודעות הוידאו הקצרות, הזמינות כבר מ-2017 למשתמשי טלגרם.

הפיצ’ר נחשף בפיתוח מוקדם עוד בחודש מרץ השנה, והוא מאפשר למשתמשים להקליט הודעת וידאו קצרה באורך של עד 60 שניות באופן דומה להקלטת ההודעות הקוליות באפליקציה כיום.

הפיצ’ר זמין כעת בעבור חלק משתמשי הבטא של וואטסאפ מגרסת 2.23.13.4 באנדרואיד ו-23.12.0.71 ב-iOS, כאשר משתמשים אלו יכולים ללחוץ על כפתור המיקרופון באפליקציה שנועד להקלטת הודעה קולית ולשנות את האייקון למצלמת וידאו, אז יוכלו המשתמשים להקליט את הודעת הוידאו הקצרה כל עוד ימשיכו ללחוץ על הכפתור (עד 60 שניות). ההודעה שתישלח תופויע במסגרת עגולה בצד המקבל.

הודעות וידאו בוואטסאפ (מקור WABetaInfo)
הודעות וידאו בוואטסאפ (מקור WABetaInfo)

כמו כל פיצ’ר בטא אחר, קשה לדעת מתי אפשרות שליחת הודעות הוידאו תהיה זמינה בעבור כלל משתמשי וואטסאפ, אך מאחר ומדובר בהפצה בטא רחבה ניתן להניח כי האפשרות תופץ רשמית כבר במהלך השבועות הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים