עשר הסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס אי פעם: מהדורת 2023

צילום: רונן מנדזיצקי

נטפליקס עידכנה פעם נוספת את שיטת מדידת הצפיות שלה ועברה ממודל של שעות צפייה לכזה המודד כמות צפיות המתחשבות באורך התוכן.

השינוי הנוכחי מנסה לפתור את הבעיה שנבעה מתכנים ארוכים למדי אשר טיפסו מעלה בטבלת הדירוגים על חשבון תכנים קצרים יותר, שנצפו יותר פעמים. כך למשל, עונות של סדרות בנות חצי שעה דורגו לרוב נמוך יותר מסדרות בנות שעה ששעות הצפייה בהן היה גדול יותר.

עדכון נוסף של נטפליקס הוא שכעת כותרים נספרים על בסיס 91 הימים הראשונים שלהם, ולא 28 הימים הראשונים כפי שהיה בעבר, כך שהרבה השתנה מאז פרסמנו את רשימת עשר הסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס בשנה שעברה. סדרות חדשות ופופולריות שודרו, והמודל החדש חשף אילו סדרות נצפו יותר פעמים ללא קשר לאורך הפרקים שלהן.

אספנו עבורכם את עשרת הסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס נכון לשנת 2023:

10. סוכן הלילה / The Night Agent, עונה 1

במקום העשירי נמצאת הסדרה הטריה ביותר ברשימה, דרמת המתח “סוכן הלילה”, שעלתה לשידור רק במרץ השנה. העונה הראשונה של הסדרה מגיעה לרשימה עם הישג מכובד – עקיפת העונה השלישית של “דברים מוזרים” שפיספסה את הרף ונשארה בחוץ, במקום ה-11.

הדרמה עוסקת בסוכן FBI המאייש את עמדת פעולת הלילה בבית הנשיא, ומקבל שיחת מצוקה ששולחת אותו למסע מסוכן להגן על רוז, מומחית לאבטחת מידע. בתוך שבוע לעלייתה, נטפליקס כבר הודיעה על חידוש הסדרה לעונה שניה.

העונה זכתה ל-98,200,000 צפיות.

מתוך
מתוך “סוכן הלילה” (באדיבות נטפליקס)

9. בית הנייר / Money Heist, עונה 5

עונת הסיום של סדרת הפשע עמדה בטבלה של השנה שעברה במקום השלישי והמכובד. כעת, היא צונחת למקום התשיעי. העונה פוצלה לשני חלקים בני חמישה פרקים כל אחד, אשר שודרו בין ספטמבר לדצמבר, 2021.

הצלחת הסדרה הובילה להפקת סדרות נוספות בעולם שלה, כולל גרסה קוריאנית בשם “בית הנייר: קוריאה” וספין אוף חדש בשם “ברלין” שצפוי לעלות בדצמבר.

העונה זכתה ל-99,200,000 צפיות.

8. לופן / Lupin, עונה 1

סדרת המתח הצרפתית בכיכובו של עומר סי מגיעה למקום השמיני, עם חלקה הראשון. הסדרה מבוססת על דמות ההרפתקן והגנב ארסן לופן, שנוצרה עוד בתחילת המאה ה-20. העונה הראשונה מנתה חמישה פרקים ששודרו בינואר 2021, כאשר העונה השניה שודרה מספר חודשים לאחר מכן, ביוני של אותה שנה.

עונה שלישית של הסדרה צפויה לעלות לנטפליקס ב-5 באוקטובר.

העונה זכתה ל-99,500,000 צפיות

מתוך "לופן" (צילום: emmanuel guimier, תמונה באדיבות Netflix)
מתוך “לופן” (צילום: emmanuel guimier, תמונה באדיבות Netflix)

7. בית הנייר / Money Heist, עונה 4

נוכחות נוספת ל”בית הנייר” מגיעה במקום השביעי, ומצביעה על נתון מעניין. גם בטבלה של השנה שעברה נכחו עונות 4 ו-5 של הסדרה, אך העונה החמישית הגיעה גבוה יותר מהרביעית, שלקחה אז את המקום השישי.

השינוי מעיד על כך שהנתונים הושפעו חד משמעית מאורך העונות. עונה 5 של הסדרה כללה עשרה פרקים, לעומת שמונה של העונה הרביעית, ועל כן זכתה ליותר שעות צפייה. אך כעת אנו יודעים שעונת הסיום גררה בעצם פחות צופים מקודמתה.

העונה זכתה ל-106,000,000 צפיות

6. גמביט המלכה / The Queen’s Gambit

כולנו התאהבנו בבת’ הרמון, שחקנית השחמט התחרותית, בסדרה המוגבלת בכיכובה של אניה טיילור-ג’וי, שעלתה בשנת 2020. הסדרה גם זכתה בפרס האמי למיני-סדרה הטובה ביותר, אך באופן תמוה לא הגיעה לטבלה בשנה שעברה. עם אורך של 6 וחצי שעות בלבד, היא נבלעה על ידי סדרות ארוכות יותר, וכעת מחזירה את מקומה הראוי כסדרה השישית הכי נצפית של נטפליקס.

העונה זכתה ל-112,800,000 צפיות

גמביט המלכה (צילום: PHIL BRAY, תמונה באדיבות Netflix)
גמביט המלכה (צילום: PHIL BRAY, תמונה באדיבות Netflix)

5. ברידג’רטון / Bridgerton, עונה 1

סדרת הדרמה הלוהטת נשארת באותו מקום כמו בשנה שעברה, והפופולריות שלה עדיין אינה בספק. כשעלתה לראשונה, כחלק מהסכם הפיתוח של נטפליקס עם היוצרת שונדה ריימס (“האנטומיה של גריי”), ניפצה את שיאי הצפייה בפלטפורמה. מאז, זכינו לעוד עונה ועוד אחת שבדרך, וגם לסדרת בת על המלכה שרלוט.

העונה זכתה ל-113,300,000 צפיות

4. מפלצת: הסיפור של ג’פרי דאהמר / Monster: The Jeffrey Dahmer Story

שתי סדרות של היוצר ריאן מרפי עלו בשנה שעברה לנטפליקס, ועל אף ששתיהן שלטו ביד רמה בטבלאות הסדרות הנצפות השבועיות, רק אחת מהן הצליחה למצוא את מקומה גם אל טבלת הסדרות המצליחות אי פעם. “הצופה” (The Watcher) נותרה בחוץ, ו“מפלצת: הסיפור של ג’פרי דאהמר” תפסה את המקום הרביעי המכובד.

ללא ספק אנו נמצאים בתקופת שיא של סיפורי פשע אמיתיים, ועלילותיו של הרוצח המפורסם תפסו חזק את קהל המנויים של נטפליקס. בדומה לרוב הסדרות של מרפי, מדובר באנתולוגיה שתעסוק במפלצת אחרת בעונתה הבאה. הסדרה חודשה לעונה שניה כמובן, וזו תגולל את סיפורם של לייל ואריק מננדז, האחים שרצחו את הוריהם בשנת 1989.

העונה זכתה ל-115,600,000 צפיות

3. דברים מוזרים / Stranger Things, עונה 4

הפעם הצליחה “דברים מוזרים” להביא רק עונה אחת לטבלה, בניגוד לשתיים בשנה שעברה. סדרת הדגל של נטפליקס בהחלט נהנתה יותר מכל מצורת הספירה הישנה שמדדה שעות צפייה. העונה כללה פרקים ארוכים במיוחד, כולל פרק סיום של שעתיים וחצי.

לקראת סוף השנה שעברה, נכנסה העונה לתחרות אימתנית מול “ונסדיי” על מי תהיה הסדרה הנצפית יותר. “דברים מוזרים” נהנתה מהטבה נוספת בקרב הזה, שכן עונתה פוצלה לשני חלקים ועל כן נספרה מעבר ל-28 הימים הראשונים לעלייתה.

בסופו של דבר, “דברים מוזרים” הביסה את ונסדיי בקרב הזה, כאשר זו התקרבה מאוד אך לא הצליחה לעקוף אותה בתום 28 הימים לעליית עונתה הראשונה.

העונה זכתה ל-130,700,000 צפיות

דברים מוזרים 4 (תמונה: נטפליקס)
דברים מוזרים 4 (תמונה: נטפליקס)

2. ונסדיי / Wednesday, עונה 1

כפי שודאי ניחשתם, בטוויסט מפתיע היאה לנערה הגותית מלאת ההפתעות, “ונסדיי” בסופו של דבר כן עקפה את “דברים מוזרים” על פי שיטת הספירה החדשה.

למעשה, כעת משאנו יודעים את כמות הצפיות בה, מסתבר כי התחרות הזו בכלל לא הייתה צמודה מעולם – ונסדיי זכתה למעל 100 מיליון יותר צפיות מ”דברים מוזרים”, אך פשוט סבלה מאורך פרקיה.

העונה של “ונסדיי” ארכה קצת פחות מ-7 שעות בסך הכל, לעומת 13 שעות של “דברים מוזרים”, מה שהוביל לקרב הצמוד על שעות הצפייה. הנתון המדהים הזה מרחיק אותה מהקרב עם ילדי האייטיז והמפלצות שלהם אל עבר קרב הרבה יותר מעניין – מול המקום הראשון ברשימה.

העונה זכתה ל-252,100,000 צפיות

מתוך
מתוך “ונסדיי” (תמונה: Netflix)

1. משחק הדיונון / Squid Game, עונה 1

אף אחד לא מצליח להביס את הלהיט הקוריאני ההיסטרי של נטפליקס, אך מסתבר ש”ונסדיי” דווקא הייתה מאוד קרובה. פחות מעשרה מיליון צפיות מפרידות בין הסדרות, ושתיהן כמובן צפויות לחזור לעונה שניה בשנה הבאה.

במהלך אירוע “טודום” בשבוע שעבר, חשפה נטפליקס הצצה קצרה לצוות השחקנים שיחזור לעונה הבאה של “משחק הדיונון”, כמו גם טריילר לתוכנית מציאות המבוססת על הטורניר, שתבטיח את הפרס הכספי הגבוה ביותר אי פעם בטלוויזיה.

העונה זכתה ל-265,200,000 צפיות

נשארו בחוץ: בין הסדרות שהגיעו לטבלה בשנה שעברה ונשארו בחוץ השנה ניתן למצוא את “המכשף”, “כולנו מתים” ו“לוציפר”


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים