“ברידג’רטון” מנפצת את שיאי הצפייה של נטפליקס עם קהל של 41% מכלל המשתמשים

מתוך "ברידג'רטון (צילום: Liam Daniel, תמונה באדיבות Netflix) מתוך “ברידג’רטון (צילום: Liam Daniel, תמונה באדיבות Netflix)

נטפליקס ממשיכה לשבור את השיאים של עצמה עם סדרות מקור שהופכות פופולריות יותר ויותר. אחרי ההצלחה המסחררת של “גמביט המלכה” בשנה שעברה, בנטפליקס דיווחו כעת כי הדרמה התקופתית “ברידג’רטון” (Bridgerton) נצפתה על ידי 82 מיליון בתי אב ברחבי העולם.

עם השקת הסדרה, בנטפליקס העריכו כי הסדרה תגיע לכ-63 מיליון בתי אב, כך שהמספר העצום הפתיע אפילו אותם. “ברידג’רטון” מככבת כעת בראש רשימת הסדרות המצליחות ביותר של נטפליקס אי פעם, כאשר היא מדיחה את “המכשף”, שזכתה לכ-76 מיליון צפיות בחודש הראשון לשידורה.

הסדרה, מבית היצר של שונדה ריימס (“האנטומיה של גריי”, “סקנדל”) בחרה להביע תודה לקהל המעריצים עם סרטון המסכם את האהבה הגדולה שקיבלה העונה הראשונה. הסרטון מציג קטעים מתוכניות לייט נייט, סרטוני טיק טוק, יצירות אומנות ואפילו מחזמר שלם שנכתב ברשת על ידי מעריצים בהשראת הסדרה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ברידג’רטון מצטרפת לשורה של הצלחות אדירות לפלטפורמת הסטרימינג לאחרונה. כאמור, “גמביט המלכה” הוכיחה עצמה כלהיט עם 62 מיליון צפיות, והסדרה הצרפתית “לופן” הספיקה לצבור כבר כ-70 מיליון צפיות. אך 82 מיליון הצפיות של ברידג’רטון הן שיא בפני עצמו – המספרים האלו אומרים כי בסדרה בעצם צפו 41 אחוזים מכלל משתמשי הפלטפורמה, לה רשומים כיום 200 מיליון מנויים.

לשם ההשוואה, כאשר עלתה הסדרה “המכשף” מספר המנויים של נטפליקס היה 167 מיליון, כך ש-76 מיליון הצפיות שלה נחשבו ל-46 אחוזים מכלל המשתמשים. הסדרה “דברים מוזרים” השיקה את עונתה השלישית עם 64 מיליון צפיות, הנחשבו אז כ-40.5 אחוזים מכלל 158 מיליון המנויים דאז.

“ברידג’רטון” דורגה במקום הראשון בצפייה החודשית ב-83 מדינות, כולל ארה”ב, בריטניה, צרפת, ברזיל, הודו ודרום אפריקה. במהלך החודש היא דורגה בעשירייה הראשונה של כל הארצות בהן נטפליקס זמינה, מלבד יפן.

על פי יוצר הסדרה, כריס ואן דיוסן, ההצלחה הגיעה חלקית עכב התזמון המעולה של יציאתה – בדיוק בתקופה בה מקרי הקורונה זינקו בצורה משמעותית והקהל חיפש עולם בדיוני לברוח אליו. “ברידג’רטון היא סיפור שוקק ומפואר על רומנטיקה, אהבה ושמחה“, אמר ואן דיוסן, “מוטיבים בינלאומיים שכולם יכולים להתחבר אליהם“.

שלא במפתיע, הסדרה חודשה כבר בשבוע שעבר לעונה שנייה, אשר עתידה להתחיל להצטלם באביב. העונה הראשונה סיימה את צילומיה בפברואר 2020, רגע לפני שהפקות החלו להיסגר עם תחילת מגיפת הקורונה, כך שהפקת העונה השניה תאלץ להתמודד עם אתגר חדש: הקושי שבצילום סדרה מרובת משתתפים בצורה בטוחה ובריאותית. למזלם, תקציב גדול יקל על כך והמספרים העצומים שהשיגה עבור נטפליקס ודאי יסייעו להפקה להשיג את כל צרכיהם הכלכליים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים