הדלפה: זה המפרט והעיצוב המלא של ה-OnePlus Fold

OnePlus Fold (תמונה: smartprix) OnePlus Fold (תמונה: smartprix)

קצת יותר מחצי שנה חלפה מאז OnePlus הכריזה על המכשיר הדגל שלה OnePlus 11, ובמהלך החודשים הקרובים אנחנו צפויים לקבל את המכשיר המתקפל הראשון של המותג, שעל פי ההדלפה האחרונה יגיע עם מסך ברזולוציית 2K, סוללה גדולה ועניין להתחרות ראש בראש מול ה-Galaxy Z Fold 5 של סמסונג.

מפרט טכני – OnePlus Fold

במצב פתוח, המכשיר יציג מסך בגודל 7.8 אינץ’, עם פאנל מסוג AMOLED, ברזולוציית 2K ובקצב רענון מירבי של 120 הרץ. במצבו הסגור נפגוש מסך בגודל 6.3 אינץ’ עם פאנל וקצב רענון זהה.

מערך הצילום שבחלקו האחורי יכלול מצלמה ראשית ברזולוציית 48 מגה פיקסל, מצלמה משנית ברזולוציה זהה לצילום בזווית רחבה, ומצלמה שלישית ברזולוציית 64 מגה פיקסל בתצורת פריסקופ לביצוע זום אופטי למרחק שעדיין לא ידוע.

מצלמת הסלפי במצבו הסגור של המכשיר תציע רזולוציה של 32 מגה פיקסל, בזמן שמצלמת הסלפי במצב סגור תגיע ברזולוציה של 20 מגה פיקסל.

מתחת למכסה המנוע תרוץ מערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 2, יחד עם 16 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-256 גיגה-בייט של נפח אחסון. את כל המערך הזה תניע סוללה בקיבולת 4800 מיליאמפר/שעה, אשר תתמוך בטעינה מהירה בהספק של 67 וואט. מערכת ההפעלה שמאחורי הקלעים תהיה אנדרואיד 13, כשממשק המשתמש שמלפנים אמור להתברר כ-OxygenOS 13.1.

דרך תמונות ההדמיה שנחשפו ניתן לראות שוואן פלוס בוחרת לקחת גישה שמזכירה יותר את סמסונג במבנה המכשיר המתקפל שלה, כשהמסך הפנימי רחב והמסך החיצוני ארוך יותר וסורק טביעות האצבע ממוקם במסגרת.

עם זאת, כן ניתן להבחין בסממנים מבדילים כמו מערך הצילום הבולט בתוך העיגול הדומיננטי שמאחור, מבזק ה-LED שמשום מה ממוקם בקצה הגב וכמובן שאת המיתוג של החברה עם Hasselblad.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים