חואקין פיניקס נכנס למגפי המצביא המפורסם בטריילר ל”נפוליאון”

נפוליאון (באדיבות +Apple TV)

אולפני סוני ואפל tv משתפים פעולה כדי לכבוש את הקהל, עם אפוס על האדם ששמו הכי מזוהה עם המילה כובש – המצביא והשליט הצרפתי נפוליאון בונפרטה. החברות שיחררו כעת את הטריילר המלא ל“נפוליאון” (Napoleon), שיחשוף את הצדדים הפחות מוכרים של סיפורו.

“נפוליאון” יעקוב אחר הטיפוס המהיר והאכזרי של המצביא לשלטון. סיפור מקורותיו יספור דרך מערכת היחסים הממכרת וההפכפכה עם אהבת האמת שלו – אשתו ג’וספין.

הסרט יגולל את הקרבות המפורסמים של נפוליאון, השאפתנות הבלתי פוסקת שלו, והמוח האסטרטגי שפך אותו לאיש חזון של מלחמה.

הטריילר לוקח אותנו לצרפת ב-1793, אז נפוליאון מוביל את צבאו לנצחונות ומתגאה בהישגיו מול ג’וספין שמזהה כי הפגישה איתו תשנה את חייה לנצח. אנשי השלטון רק רואים את נפוליאון כחייל, אך הוא מאמין שייעודו למלוכה ומחליט לקחת את צרפת לידיו בכל מחיר.

לצד הנצחונות, הטריילר לוקח אותנו גם לקשייו של נפוליאון, ואשתו ג’וספין שמאמינה שהיא הכוח האמיתי שמאחורי האיש.

נפוליאון (באדיבות +Apple TV)
נפוליאון (באדיבות +Apple TV)

הסרט מגיע מאת הבמאי רידלי סקוט (“בלייד ראנר”, “גלדיאטור”), אשר ליהק את זוכה האוסקר חואקין פיניקס (“ג’וקר”) לתפקיד האגדי.

על התסריט אמון דיוויד סקרפה, תסריטאי “כשהעולם עמד מלכת” (The Day the Earth Stood Still) והסדרה “האיש במצודה הרמה” (The Man in the High Castle).

אל צוות השחקנים מצטרפים ונסה קירבי (“הכתר”), בן מיילס (“אנדור”), לודיווין סגנייר (“לופן”), טהר ראהים (“הנחש”), קתרין ווקר (“בית גוצ’י”), מת’יו נידהאם (“בית הדרקון”) ואיאן מקניס (“דוקטור הו”).

הסרט מצטרף לאפוס נוסף שהפיקה אפל, “רוצחי פרח הירח” (Killers of the Flower Moon) של מרטין סקורסזה, בשיטת הפצה שמייעדת אותם קודם כל לבתי הקולנוע ורק לאחר מכן לשידור באפל tv פלוס.

מדובר בסרטים יקרים ויוקרתיים, שזקוקים להפצה קולנועית, גם אם מצומצמת, כדי להיות זכאים למועמדות לפרס האוסקר.

“נפוליאון” צפוי להגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-23 בנובמבר, 2023.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים