הכירו את CMF by Nothing – המותג המוזל החדש של Nothing

לוגו CMF לוגו CMF

קארל פיי, מנכ"ל Nothing, חשף במהלך אירוע "עדכון קהילת Nothing לרבעון השני של 2023" המקוון את CMF by Nothing, מותג חדש מבית Nothing המיועד להיות תג-מותג מוזל שישים דגש על עיצוב נקי ותג מחיר נמוך, כאשר צמד המוצרים הראשונים שיגיע לשוק עד סוף השנה הם שעון חכם ואוזניות אלחוטיות.

אחרי שהשיקה בחודש את מכשיר ה-Nothing Phone (2), החברה מפתיעה כעת עם הכרזה על מותג CMF המוזל, זאת בדומה לחברות סלולר רבות רבות המחזיקות מותגי משנה מוזלים, בהם מותג ה-Redmi של שיאומי, Nord של וואן פלוס ועוד.

נראה כי שם המותג החדש, CMF, הוא ראשי תיבות של "עיצוב, חומר וגימור" (Color, Material, and Finish), כאשר לפי הגדרתו של קארל פיי, מותג ה-CMF יתמקד במוצרים בעלי תג מחיר "נגיש" (Accesible) יותר בהשוואה למותג Nothing הראשי, המגיע כמוצר פרימיום, תוך כדי שהם יתמקדו על עיצוב נקי יותר ופחות חדשני מ-Nothing.

עיקרי מותג ה-CMF בהשוואה ל-Nothing (מקור Nothing)
עיקרי מותג ה-CMF בהשוואה ל-Nothing (מקור Nothing)

בשלב זה לא ידועים פרטים רבים נוספים על מותג ה- CMF by Nothing מלבד שהחברה צפויה להציג עד סוף השנה הנוכחית את צמד המוצרים הראשון ממותג ה-CMF, שיהיו שעון חכם ואוזניות אלחוטיות. החברה צפויה לשחרר מידע נוסף עליהם בחודשים הקרובים.

הקונספט מאחורי יצירת תת-מותג חדש ומוזל הוא פרקטיקה מוכרת וותיקה מאוד בתחום הסלולר, כאשר אחת מהדוגמאות הטובות ביותר לכך הוא מותג Redmi של שיאומי. נותר לראות כיצד תנהג Nothing במותג ה-CMF החדש ועד כמה המוצרים שלהם יוכלו להתבדל משאר המותג בקטגוריית שוק זו.

צפו ב"אירוע" ההכרזה על CMF במהלך עדכון הקהילה המלא של Nothing לרבעון השני של 2023:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים