אפל צפויה לחדש את עיצוב טאבלטי ה-iPad Pro ב-2024

אפליקציית ה-Final Cut Pro לאייפד (מקור אפל) אפליקציית ה-Final Cut Pro לאייפד (מקור אפל)

אפל (Apple) צפויה להשיק בשנת 2024 הקרובה צמד דגמי iPad Pro חדשים, כאשר דיווח חדש של כתב אתר בלומברג מארק גורמן (Mark Gurman) חושף חלק מהשינויים הצפויים להגיע בדגמי האייפד פרו הבאים.

בין השינויים הצפויים קיימת האפשרות של מעבר למסכי OLED בגדלים של 11 ו-13 אינץ’, שימוש בשבבי ה-Apple M3 הבאים של אפל ועדכון למקלדת ה-Magic Keyboard היעודית.

iPad Pro 2024

אחרי שחשף כי אפל עובדת על שעון ה-Apple Watch X שצפוי להביא לשינויי עיצוב רבים בסדרת השעונים החכמים הבאה שלה, גורמן חושף כי אפל עובדת על שינויים מהותיים גם עבור סדרת טאבלטי ה-iPad Pro, זאת בניסיון לעצור את הירידה במכירות הטאבלטים, שלא הציגו חידושים רבים מדי בשנים האחרונות, מגמת ירידה שמשפיעה על יצרני טאבלטים נוספים בשוק.

לפי גורמן, צמד דגמי ה-iPad Pro הבאים של אפל, המגיעים עם קודי הדגם J717, J718, J720 ו-J721, צפויים להגיע בתור השינוי המהותי ביותר בסדרת ה-iPad Pro מאז 2018, כאשר מלבד המעבר הצפוי לשימוש בשבבי ה-Apple M3, הדגמים החדשים יהיו לראשונים שיגיעו עם מסכי OLED במקום מסכי IPS, כאשר בנוסף לגרסת ה-11 אינץ’ הקיימת, אפל צפויה להציג גרסת 13 אינץ’ הגדולה מעט יותר ממסך ה-12.9 אינץ’ בדגם ה-iPad Pro 2022 הנוכחי.

טאבלטי ה-iPad Pro 2022 M2 (מקור אפל)
טאבלטי ה-iPad Pro 2022 M2 (מקור אפל)

לצד השדרוגים בטאבלטי ה-iPad Pro עצמם, אפל צפויה לחדש גם את עיצוב מקלדת ה-Magic Keyboard היעודית של החברה בעבור הטאבלטים. המקלדת החדשה צפויה להגיע עם משטח מגע גדול יותר, זאת כמענה לטענות על משטח מגע קטן למדי בדור הנוכחי של המקלדת שהוצג עוד ב-2020.

כל מה שנותר לעשות כרגע הוא לחכות להכרזת ה-iPad Pro 2024 בשנה הבאה או למידע נוסף שיגיע עוד טרם לכן בדמות הדלפות חדשות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים