כל אחד יכול להיות המשיח בטריילר לאפוס תנ”כי חדש

“הספר של קלרנס” (באדיבות Sony Pictures)

אולפני סוני חוזרים לתקופת התנ”ך בסרט האפוס הקומי החדש “הספר של קלרנס” (The Book of Clarence) ובו אדם אחד רואה את ישו ומחליט שאין בו שום דבר מיוחד יותר ממנו – והוא גם יכול להיות המשיח הבא אם רק יירצה מספיק.

הסרט עוקב אחר קלרנס (לקית’ סטנפילד, “רצח כתוב היטב”), בחור פשוט עם חוכמת רחוב אך חוסר מזל משווע, שמתקשה לצאת מחובותיו ולמצוא חיים טובים יותר עבור משפחתו.

מהופנט מהכוח והתהילה של ישו המשיח העולה ושליחיו, קלרנס מחליט לסכן הכל כדי לטוות את דרכו לחיים אלוהיים כאלו, אשר יחשפו בפניו את כוחה המרפא של האמונה.

הטריילר לוקח אותנו אל ירושלים בשנת 33 אחרי הספירה. קלרנס וחברו חוזים בישו המרשים שמושך אליו בקלות את כולם. חברו של קלרנס שואף להיות כמו המשיח הזה יום אחד, אך קלרנס מעדיף לא לחכות – הוא רוצה להיות כמוהו כבר עכשיו.

בניסיון לחקות את ישו, קלרנס מנסה לנאום ולאגד סביבו מאמינים, אך אינו מצליח לתפוס יותר מארבעה אנשים ועז. כדי לשכנע יותר עוקבים, הוא מתחיל לגרום לאנשי העיר לחשוב שהוא מחולל ניסים ושהוא המשיח האמיתי הבא – הכרזה שחלק רואים בה כחילול קודש.

“הספר של קלרנס” (באדיבות Sony Pictures)

“הספר של קלרנס” מגיע מאת התסריטאי והבמאי ג’יימס סמואל (“נקמה מרה”) ובהפקת הראפר ג’יי זי שגם כתב מוסיקה מקורית לסרט.

אל צוות השחקנים מצטרפים ג’יימס מקאבוי (“זה”), בנדיקט קמברבאץ’ (“דוקטור סטריינג’ בממדי הטירוף”), דיוויד אוילאו (“סלמה”), אלפרה וודארד (“האיש האפור”), עומאר סי (“לופן”), קיילב מקלאפלין (“דברים מוזרים”) מייקל וורד (“טופ בוי”) ו-ר.ג’יי סיילר (“פאוור ריינג’רס”).

בעוד הסרט מתעסק בתקופת התנ”ך ורעיון האמונה, יוצריו מפצירים כי לא מדובר בסרט דתי אך גם לא כזה שצוחק על סיפורי התורה. במקום, הוא משתמש בסיפורי המקור כדי להגיד משהו חדש על תקופתנו ולספר נרטיב גדול יותר שכולם יוכלו להזדהות איתו.

“הספר של קלרנס” צפוי לנחות בבתי הקולנוע בתחילת 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים