סרטוני ה-Reels יוכלו להגיע באורך של עד 10 דקות (הדלפה)

לוגו אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) שמה לב לפופולריות של סרטוני הטיקטוק הארוכים, כאשר הדלפה חדשה של המדליף המוכר Alessandro Paluzzi חושפת צמד צילומי מסך מפלטפורמת הסרטונים הקצרים Reels, עם אפשרות להעלות סרטונים ארוכים יותר באורך של 3 ו-10 דקות.

פלטפורמות סרטונים קצרים כמו טיקטוק, Reels של אינסטגרם ו-Shorts של יוטיוב נוצרו מראש לשיתוף סרטונים קצרים, כמו שהשם שלהם רומז.

עם זאת, במהלך השנים הסרטונים נהיו ארוכים יותר ויותר, כאשר כיום טיקטוק מציעה למשתמשים אפשרות לפרסום סרטונים באורך של עד 10 דקות למשתמשים רגילים ועד 20 דקות בתשלום עם TikTok Series.

עכשיו נראה כי הפורמט הארוך יותר של ה”סרטונים הקצרים” בטיקטוק מספיק פופולרי על מנת לגרום לאינסטגרם לקחת “השראה”, כפי שהחברה עשתה מוקדם יותר מפלטפורמת ה-BeReal, ולאפשר למשתמשים לפרסם סרטונים ארוכים יותר מהאפשרות הקיימת של עד 90 שניות.

מצילומי המסך ניתן ללמוד כי משתמשים יוכלו לפרסם בעתיד סרטונים באורך של עד 10 דקות, מה שמתקרב יותר לאורך של סרטון יוטיוב סטנדרטי.

מאחר שמדובר על פיצ’ר שנמצא בפיתוח, קשה לדעת מתי אינסטגרם תשיק את אפשרות פרסום הסרטונים הארוכים יותר.

נכון להיום פלטפורמת הסרטונים הקצרים היחידה שכנראה תישאר בפורמט הסרטונים הקצרים היא ה-Shorts של יוטיוב, עם אורך סרטונים של עד 60 שניות.

עם זאת, יש לזכור כי בסופו של דבר יוטיוב מציעה למשתמשים בכל מקרה אפשרות לפרסום סרטונים ארוכים בהרבה על פלטפורמת הוידאו הרגילה שלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים