קוואלקום מציגה את פלטפורמת ה-Snapdragon 7s Gen 2

פלטפורמת ה-Snapdragon 7s Gen 2 (מקור שיאומי) פלטפורמת ה-Snapdragon 7s Gen 2 (מקור שיאומי)

חברת קוואלקום (Qualcomm) הכריזה על ה-Snapdragon 7s Gen 2, מערכת שבבים חדשה ממשפחת סנאפדרגון המיועדת למכשירי ביניים, בהם מכשיר ה-Redmi Note 13 Pro של שיאומי שהכרזתו הרשמית צפויה להגיע השבוע.

נראה כי סדרת ה-Snapdragon 7 של קוואלקום ממשיכה להיות חריגה מעט מבחינת שמות הדגמים, כאשר אחרי שהחברה דילגה מה-Snapdragon 7 Gen 1 היישר לדגם ה-Snapdragon 7+ Gen 2, אנו מקבלים כעת את דגם ה-Snapdragon 7s Gen 2, הדומה יותר ל-Gen 1 המקורי ומגיע כדגם הבסיסי בליין ה-Snapdragon 7.

אחרי שגילינו כי מכשיר ה-Redmi Note 13 Pro Plus צפוי להגיע עם פלטפורמת ה-Dimensity 7200 Ultra, עכשיו אנו מגלים כי מכשיר ה-Redmi Note 13 Pro הסטנדרטי ישלב את שבב ה-7s החדש של קוואלקום, שיגיע בתצורת מעבד 4+4, עם 4 ליבות Cortex-A710 בתדר של עד 2.4GHz, יחד עם  4 ליבות Cortex-A510 חסכוניות בתדר 1.95GHz וליבת Adreno גרפית מדגם לא ידוע (כנראה Adreno 710).

פלטפורמת ה-Snapdragon 7s Gen 2 (מקור קוואלקום)
פלטפורמת ה-Snapdragon 7s Gen 2 (מקור קוואלקום)

הפלטפורמה החדשב מיועדת למכשירי סלולר בעלי מסך +FHD בקצב רענון של עד 144Hz, כאשר היא משלבת מעבד תמונה Spectra ISP משולש עם תמיכה ב-12bit ואפשרות לשלב מצלמות עם חיישנים ברזולוציה מירבית של 200 מגה-פיקסל והסרטת וידאו ברזולוציה של עד 4K ב-30 פריימים בשניה.

לבסוף, בצד הקישוריות שלה, הפלטפורמה החדשה תשלב את שבב ה-FastConnect 6700 של קוואלקום עם תמיכה ב-Bluetooth 5.2 ו-WiFi 6E, יחד עם המודם הסלולרי Snapdragon X62 5G, שיציע מהירות הורדה של עד 2.9Gbps.

פלטפורמת ה-Snapdragon 7s Gen 2 החדשה של קוואלקום צפויה להיות זמינה לראשונה במכשיר ה-Redmi Note 13 Pro של שיאומי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים