מיליוני אנשים חולמים על ניקולס קייג’ בסרט חדש

Dream Scenario, פוסטר (באדיבות A24)

אחרי הלהיט הגדול ביותר שלהם, “הכל בכל מקום בבת אחת” (Everything Everywhere All at Once), חברת סרטי האינדי A24 חושפת טריילר לסרט מנפץ מציאות חדש.

ניקולס קייג’ מככב ב”Dream Scenario” בתור אדם שמגלה לפתע שהוא הפך ויראלי – לא באינטרנט, אלא בחייהם של מיליונים.

הסרט מספר את סיפורו של הביולוג פול מת’יוס (קייג’), אשר חייו הרגילים לוקחים תפנית מוזרה כאשר הוא מגלה שמיליוני אנשים בעולם החלו לפתע לחלום עליו בלילה.

תחילה פול מאמץ את המעמד הויראלי החדש שלו ונהנה מלהיות האיש הכי מפורסם בעולם. אך כאשר החלומות בכיכובו הופכים אט אט לסיוטים, פול חייב לנווט מחדש את רגע התהילה שלו.

Dream Scenario, פוסטר (באדיבות A24)
Dream Scenario, פוסטר (באדיבות A24)

בטריילר אנו רואים את חייו היומיומיים של פול, הנראים משעממים במיוחד. הוא מלמד בקולג’ ומתקשה להשאיר את התלמידים שלו ערים עם תהיות אבולוציוניות כמו “למה הזברה נראית כפי שהיא נראית?”.

מספר מכרים ניגשים לפול ומדווחים לו כי הוא הופיע בחלומותיהם, ופתאום עוד ועוד זרים מצטרפים לתופעה ומספרים שפול פשוט מתהלך לו בחלומות שלהם מבלי לעשות יותר מדי. הוא מתחיל לקבל הצעות להתראיין, ומבין כי הוא הפך לנושא הכי חם בסביבה.

פול מתלהב מהיותו סוף סוף קול, ואף מנסה למנף את תשומת הלב ולעשות מזה כסף. אך לפתע דמותו החלומית מתחילה לתקוף אנשים בחלומות שלו, והוא הופך מגיבור לנבל. עכשיו, אלפי אנשים שסובלים מסיוטים עליו מתחילים לרדוף אחריו ולרצות במותו.

הסרט מגיע מאת הבמאי והתסריטאי הנורווגי כריסטופר בורגלי (“חולה מעצמי”). אל קייג’ מצטרפים בצוות השחקנים מייקל סרה (“ברבי”), ג’וליאן ניקולסון (“בלונדינית”), טים מדווס (“הגולדברגים”), ולילי בירד (“מלך הצפון”).

במאי הבית של A24, ארי אסטר, ישמש כמפיק בפועל. אסטר אחראי על מספר מסרטי האימה הבולטים ביותר של השנים האחרונות, ביניהם “תורשתי” (Hereditary), “מידסומר” (Midsommer) ו“בו מפחד” (Beau is Afraid).

הסרט צפוי לנחות בבתי הקולנוע בארה”ב ב-10 בנובמבר. טרם נמסר מתי יוקרן בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים