הוכרזו: Redmi Buds 5 – אוזניות TWS עם סינון רעשים

אוזניות Redmi Buds 5 (מקור שיאומי) אוזניות Redmi Buds 5 (מקור שיאומי)

שיאומי (Xiaomi) הכריזה על ה-Redmi Buds 5, דגם אוזניות ה-TWS החדש של החברה ממותג הרדמי, המגיע עם סינון רעשים בעוצמה של עד 46 דציבל וזמן סוללה ארוך של עד 40 שעות.

בנוסף לגרסה הרגילה של האוזניות, ניתן יהיה למצוא גרסת “הסוואה” מיוחדת שנוצרה בשיתוף עם מותג האופנה APPE.

אוזניות Redmi Buds 5

על אף שהשם Redmi Buds 5 רומז כי האוזניות החדשות מגיעות כדור ההמשך לדגם ה-Redmi Buds 4 הקודם של החברה, ניתן להתייחס לדגם זה כמחליף של דגם ה-Redmi Buds 4 Pro הבכיר יותר, זאת הודות לעיצוב הכולל “רגלית” (Stem) ולסינון הרעשים המשופר של עד 46 דציבל, לעומת 43 דציבל בדגם ה-Pro הקודם.

את האוזניות יהיה ניתן להשיג בגרסה רגילה בצבעים שחור, לבן או סגול, ובנוסף יהיה ניתן לרכוש גרסת AAPE יעודית, המגיעה בצבעי הסוואה ומיוצרת בשיתוף פעולה בין שיאומי לבין מותג האופנה AAPE, מותג משנה של A BATHING APE המוכר גם כ-BAPE.

 

אוזניות Redmi Buds 5 (מקור שיאומי)
אוזניות Redmi Buds 5 (מקור שיאומי)

מפרט טכני: Redmi Buds 5

האוזניות מגיעות עם דרייברי 12.4 מ”מ עם ציפוי טיטניום לקבלת איכות שמע משופרת. הן עומדות בתקן ה-NetEase Cloud Music עם 4 מצבי אקולייזר יעודיים לקבלת שמע באיכות גבוהה דרך קישוריות Bluetooth 5.3 עדכנית, המציעה זמן שיהוי נמוך למכשיר הסלולרי.

מבחינת זמן הסוללה שלהן, האוזניות יציעו עד 10 שעות בטעינה בודדת ועד 40 שעות שימוש יחד עם מארז הנשיאה שלהן ללא סינון רעשים פעיל, או עד 8 ו-30 שעות, בהתאמה, עם סינון רעשים פעיל, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה המספקת שעתיים של שימוש בטעינה של 5 דקות בלבד.

אוזניות Redmi Buds 5 גרסת APPE (מקור שיאומי)
אוזניות Redmi Buds 5 גרסת APPE (מקור שיאומי)

זמינות ומחירים

אוזניות ה-Redmi Buds 5 החדשות זמינות למכירה בסין במחיר של 199 ו-299 יואן (כ~104 ו~156 ש”ח) לדגם הרגיל ולגרסת ה-APPE, בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים