הוכרז: DJI Mini 4 Pro – רחפן זעיר עם זיהוי מכשולים היקפי

רחפן ה-Mini 4 Pro (מקור DJI)

DJI, יצרנית הרחפנים הסינית המוכרת, הכריזה על רחפן ה-DJI Mini 4 Pro, הגרסה החדשה ביותר בסדרת הרחפנים הזעירים של החברה, המגיע עם חיישן צילום משודרג של 48 מגה-פיקסל, המציע תמיכה בצילום וידאו ברזולוציית 4K ב-60 פריימים בשניה עם HDR, זיהוי מכשולים מכל צידי הרחפן וזמן טיסה של עד 45 דקות.

רחפן ה-Mini 4 Pro החדש של DJI מחליף את דגם ה-Mini 3 Pro הקודם של החברה מ-2022, כאשר השדרוג המשמעותי ביותר בדגם החדש הוא השימוש ב-Omnidirectional Obstacle Sensing, זיהוי מכשולים מכל ארבעת צידי הרחפן, בניגוד ל-3 בלבד בדור הקודם, דבר שנועד להבטיח את בטיחות הרחפן בזמן הטיסה.

הרחפן מגיע במבנה המתקפל והקופמקטי של רחפני ה-Mini, במשקל של 249 גרם ועם מגוון מצבי הצילום המתקדמים של DJI, בהם צילום ה-ActiveTrack 360° המאפשר מעקב אוטומטי משופר סביב המשתמש תוך כדי תנועה.

רחפן ה-Mini 4 Pro (מקור DJI)
רחפן ה-Mini 4 Pro (מקור DJI)

למרות שרחפן ה-Mini 4 Pro מגיע עם חיישן צילום 1/1.3 אינץ’ ברזולוציית 48 מגה-פיקסל וצמצם f/1.7 בדומה לדור הקודם, מדובר למעשה על מצלמה משופרת, המציעה בדור החדש יכולת צילום וידאו 4K ב-60 פריימים בשניה עם HDR, בניגוד ל-30 פריימים לשניה עם HDR בדור הקודם, צילום סלואו מושן ב-4K במקום 1080p ותמיכה בפרופיל צילום D-Log M/HLG לקבלת איכות תמונה משופרת.

הרחפן מגיע עם טכנולוגיית השידור DJI O4 המעודכנת של החברה, המציעה טווח שידור של עד 20 ק”מ, כאשר הרחפן עצמו יוכל לטוס במשך של עד 34 דקות באמצעות הסוללה הרגילה שלו או עד 45 דקות באמצעות הסוללה המשודרגת.

רחפן ה-Mini 4 Pro עם שלט DJI RC 2 (מקור DJI)
רחפן ה-Mini 4 Pro עם שלט DJI RC 2 (מקור DJI)

רחפן ה-DJI Mini 4 Pro החדש זמין למכירה במחיר של החל מ-759 דולר עם שלט RC-N2 (ללא מסך), תג מחיר הזהה לזה בו הגיע הרחפן בדור הקודם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים