הוכרז: DJI Mini 3 Pro – רחפן זעיר עם מצלמת 48 מגה-פיקסל

רחפן DJI Mini 3 pro (מקור DJI)

DJI, יצרנית הרחפנים הסינית המוכרת בעולם, הכריזה על רחפן ה-DJI Mini 3 Pro, הגרסה החדשה ביותר בסדרת הרחפנים הזעירים של החברה, המגיע במשקל של 249 גרם בלבד, מציע זמן תעופה משופר של עד 47 דקות ומצלמת 48 מגה-פיקסל חדשה המסוגלת להסריט וידאו ברזולוציית 4K ב-60 פריימים בשניה.

לאחר שהציגה בשנה הקודמת את רחפן ה-DJI Mini SE, החברה מציגה סוף סוף את דור ההמשך לרחפן ה-DJI Mini 2 משנת 2020 בדמות ה-DJI Mini 3 Pro. הרחפן החדש משלב את מערכת ה-APAS 4.0 (ר”ת Advanced Pilot Assistance) עם מנגנון הימנעות ממכשולים ב-3 כיוונים לטיסה בטוחה יותר גם בעבור משתמשים פחות מנוסים.

רחפן DJI Mini 3 pro במצב פתוח (מקור DJI)
רחפן DJI Mini 3 pro במצב פתוח (מקור DJI)

השדרוג הגדול ביותר ברחפן החדש לעומת הדור הקודם מגיע מצד המצלמה שלו, המשלבת חיישן גדול יותר של 1/1.3 אינץ’ ברזולוציית 48 מגה-פיקסל, לעומת הדור הקודם שהגיע עם חיישן 1/2.3 אינץ’ ברזולוציית 12 מגה-פיקסל בלבד. לכך נוספים גם שני מצבי ISO טבעיים לקבלת איכות HDR משופרת וזווית צילום של 82.1 מעלות.

המצלמה תהיה מסוגלת להסריט וידאו ברזולוציה מירבית של 4K ב-60 פריימים בשניה, עם זום של עד פי 4 או הסרטה בהילוך איטי של 120 פריימים בשניה ברזולוציית Full HD.

בנוסף, המצלמה עצמה יושבת על גימבל משודרג שמגיע עם טווח תנועה גדול יותר ומאפשר לראשונה לסובב את המצלמה ב-90 מעלות לצילום מאונך.

רחפן DJI Mini 3 pro במצב מקופל (מקור DJI)
רחפן DJI Mini 3 pro במצב מקופל (מקור DJI)

רחפן ה-DJI Mini 3 Pro משתמש בטכנולוגיית השידור DJI O3 העדכנית של החברה ליצירת טווח שידור של עד 12 ק”מ. הרחפן יציע זמן טיסה של עד 34 דקות באמצעות הסוללה הרגילה שלו, זמן המספיק לפי החברה לטווח טיסה של עד 18 ק”מ.

DJI תציע גם סוללת Flight Battery Plus חזקה יותר שתעלה את זמן הטיסה לעד 47 דקות ולטווח של 25 ק”מ.

רחפן ה-DJI Mini 3 Pro החדש מגיע עם תג מחיר גבוה יותר בהשוואה לדור הקודם, עם מחיר בסיס של 669 דולר ללא שלט בערכה ומחיר של החל מ-759 דולר עם שלט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים