מחולל התמונות DALL·E מגיע לצייר של ווינדוס עם ה-Paint Cocreator

פיצ'ר ה-Paint Cocreator (מקור מיקרוסופט) פיצ’ר ה-Paint Cocreator (מקור מיקרוסופט)

מיקרוסופט (Microsoft) משלבת את מחולל התמונות DALL·E בצייר (Paint) עם ה-Paint Cocreator, פיצ’ר מחולל תמונות שישולב בתוך כלי הציור המוכר של החברה ויאפשר למשתמשים ליצור 3 תמונות שונות בצורה פשוטה ומהירה, בהתאם לתיאור וסוג הציור אותו הם רוצים.

שיתוף הפעולה בין מיקרוסופט ו-OpenAI הוליד אוסף נרחב של פתרונות בינה מלאכותית אותם שילבה מיקרוסופט במוצריה, בהם Microsoft Copilot, שנועד לכלל מוצרי החברה יחד עם ה-Copilot ששולב רשמית במערכת הווינדוס 11 בעדכון האחרון וצ’אטבוט ה-Bing, ששילב לתוכו לאחרונה את מחולל התמונות DALL·E 3.

אפליקציית הצייר המובנית של מיקרוסופט נחשבת לאחד מהפתרונות הבסיסיים אך הפופולריים ביותר של החברה, כאשר שילוב ה-Paint Cocreator החדש מצטרף לאוסף שיפורים גדול שהגיע בתקופה האחרונה לאפליקציה, בהם פיצ’ר הסרת רקעים אוטומטית ואפשרות לעריכת שכבות.

פיצ’ר ה-Paint Cocreator החדש פשוט למדי לשימוש. משתמשים צריכים להזין את התיאור של התמונה אותה הם רוצים לקבל ולבחור בסגנון הציור, למשל ציור שמן או ציור פיקסלים.

לאחר מכן, יש לבחור בתמונה אחת מתוך שלוש אותן ייצור מחולל התמונות החדש על מנת “לייבא” אותה לצייר ולאפשר למשתמשים לערוך אותה בצורה רגילה.

פיצ'ר ה-Paint Cocreator (מקור מיקרוסופט)
פיצ’ר ה-Paint Cocreator (מקור מיקרוסופט)

גרסת הצייר החדשה, שמשלבת את פיצ’ר Paint Cocreator, זמינה למשתמשי תוכנית הבטא Windows Insiders של מיקרוסופט החל מגרסה 11.2309.20.0 ומעלה בערוצי ה-Canary ו-Dev, אך בשלב זה לא ידוע מתי הפיצ’ר יהיה זמין בעבור כלל המשתמשים בווינדוס 11.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים